۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رضای خدا و خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد
کد خبر: ۲۲۲۵۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۸ ساعت: ۹:۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

رضای خدا و خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه رضای خدا و خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، افزود: دنیا پلی است که روزی از آن عبور خواهیم کرد و انسان عاقل کسی است که برای بعد از آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

 رضای خدا و خدمت به مردم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین روز گذشته(سه شنبه) در دیدار مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: حوزه حمل و نقل سهم مهمی در امنیت کشور دارد و مدیریت صحیح آن موجب تقویت امنیت در کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیریت صحیح در حوزه حمل و نقل آسایش خاطر برای مردم به همراه می‌آورد و این مهم در استان قزوین به خاطر برخورداری از راه‌های مواصلاتی مهم، از اهمیت دو چندان برخوردار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اهمیت حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خاطرنشان کرد: مسئولین حوزه حمل و نقل باید از تخصص و توان بالایی در حوزه خود برخوردار باشند.

امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل باید نظارت دقیقی از سوی مسئولان بالادستی بر کار مدیران میانی و پایین دستی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت کار در حوزه حمل و نقل جاده‌ای، یادآور شد: هر چه مسئولیت‌ها سنگین‌تر باشد، ثواب درست انجام دادن آن هم بیشتر است و حوزه حمل نقل نیز از جمله آن‌هاست.

عابدینی با تأکید بر اینکه رضای خدا و خدمت به مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، افزود: دنیا پلی است که روزی از آن عبور خواهیم کرد و انسان عاقل کسی است که برای بعد از آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

آقای افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم در این دیدار گزارشی از برنامه‌های خود در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارائه کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان