۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین حماسه"۹ دی" به جهانیان ثابت کرد ملت ایران حامی آرمان‌های نظام و رهبری است
کد خبر: ۲۲۲۴۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۷ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین؛

حماسه"۹ دی" به جهانیان ثابت کرد ملت ایران حامی آرمان‌های نظام و رهبری است

در بیانیه بسیج دانشجویی آمده است: یوم الله نهم دی بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان ولایی از فرامین ولی امر فرزانه انقلاب مباهات می‌کند.

حماسه"۹ دی" به جهانیان ثابت کرد ملت ایران حامی آرمان‌های نظام و رهبری است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین بمناسبت "یوم الله نهم دی" بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ

38 سال از روزهای بیداری ملت مسلمان ایران می‌گذرد
در ابتدای این بیانیه آمده است: سی و هشت سال است که ملتی با وعده، ان تنصر الله ینصرکم همواره یثبت اقدامکم بوده است.
این ملت شریف در طی این سی و هشت سال در جهت هم قدم شدن با اولیای الهی و امام زمان عج از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. اما همانطور که شیطان قسم خورد تا بشر را از مسیرهدایت منحرف سازد، اعوان و انصار و امریکا و صهیونیسم و استکبار جهانی نیز بسیار تلاش کردند تا این ملت را از مسیر حق بازدارند؛ اما ملت بزرگ ایران هربار پاسخی درخور و بموقع به این نقشه‌های شوم دادند.

در انتخابات پرشور مردمی سال 88 که نشاط و تحرک همه جانبه احزاب و پویایی سیاسی را برای جامعه در پی داشت، خبیثان عالم این پیروزی را تاب نیاوردند و بار دیگر با کمک جاهلان و منافقان زمان، این عسل را در کام ملت هلاهل کردند، اما آنچه که انتظار نداشتند بیداری و بصیرت ملتی غیور و مومن پس از سی سال بود.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: در شرایطی که خس و خاشاک زمان در غبار و هیاهوی وزش بادهای غرب و شرق اجازه هیچ سخن و استدلال عاقلانه و طرح هیچ سندی را نمی‌داد ملتی مومن و بصیر در یکی از حساس ترین ادوار پس از انقلاب بار دیگر به میدان آمد.

اما در آن میان، غوغاسالاران کاری کردند که حتی برخی دانشجویان و دانشگاهیان نیز به اشتباه رفتند و چه گناه دانشجو را، که گوش به دهان آموزگار و الگوی خود داشت و برخی از آنها بجای روشنگری، دانشجو را تبدیل به سرباز پیاده منافع و مطامع خود کردند و آنها را تشویق به هیاهو و حرکت ضد انقلاب و تشویش اذهان عموم نمودند.
 
چه بسیار دانشجویانی که همه چیز خود را در این سراب باطل از کف دادند در حالی که هیچ یک از آن بزرگان به اصطلاح دانشگاهی حتی لحظه ای به یاد آنان سکوت نکردند و زمانی که خود و منافع خود را درخطر یافتند به ریا، زبان به تملق و اظهار ارادت به انقلاب گشودند و تا به امروز اینچنین است.

این بیانیه اذعان می‌کند: در حالی که پس از انتخابات سال ۸۸ که در درونش آزمون حکمیت برای این ملت داشت. دشمنان و معاندان فتنه ای بپا کردند ولی این ملت پرشعور بار دیگر حماسه آفرید و نشان داد که لحظه ای از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دست نخواهد کشید.

مردم سرزمین شکوهمند ایران اسلامی نشان دادند که ولایت را با جان و دل درک کرده و حریم ولایت خط قرمز آنان است.

و در این شرایط بود که رهبر عظیم الشان انقلاب به روشنگری پرداخت و از درب نصیحت وارد شدند و فتنه گران را، پند و اندرز دادند و خواستند که از صفوف ضدانقلاب برائت بجویند که تا به امروز آنها سر باز زدند، که این خود سندی محکم است بر نفاق آنان.

قیام نهم دی ماه سال ۸۸ حاوی این پیام بود که این ملت بپای عهدش با امام زمان خود و نایب بر حقش حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای ایستاده است و دست مایه بازی‌های سیاسی ودشمنی ها و توطئه ها نخواهد شد.  

سرانجام و پس از هتک حرمت عاشورای حسینی ملت ولایت مدار تاب نیاورد و با خیل عظیم مشتاقان انقلاب جلوه گر وحدت امت اسلامی شد و در مقابل فتنه ای شوم همچون فتنه سال های جنگ، دفاعی مقدس و جانانه کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن پاسداشت یوم الله نهم دی بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان ولایی و انقلابی این سرزمین ازحریم مقدس ولایت و فرامین ولی امر فرزانه انقلاب مباهات می‌کند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان