۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سومین دفتر کاریابی امداد در آبیک راه اندازی می‌شود
کد خبر: ۲۲۲۴۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۷ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

سومین دفتر کاریابی امداد در آبیک راه اندازی می‌شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قزوین عنوان کرد: دفاتر کاریابی در همه شهرک‌های صنعتی استان فعال می‌شوند که سومین دفتر کاریابی کمیته امداد در شهرستان آبیک راه اندازی خواهد شد.

 سومین دفتر کاریابی امداد در آبیک راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین صبح امروز(سه شنبه) با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان دیدار و بر تعامل و همکاری برای گسترش بستر اشتغال‌زایی برای مددجویان و حتی تأمین نیروی کار آموزش دیده توسط امداد اعلام آمادگی کرد.

حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این دیدار بیان کرد: اعتقاد داریم که کار برای محرومان زمانی عملی می‌شود که گفتمان چهره به چهره داشته باشیم.

وی ادامه داد: گفتگوهای مختلف و رایزنی‌های گسترده می‌تواند بستر اشتغال و رفع محرومیت را در جامعه فراهم کند؛ البته از طرف دیگر باید فرهنگ کار و تلاش را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اضافه کرد: فرهنگ کار در جامعه باید شکل خود را تغییر دهد؛ مدرک گرایی را بایستی کنار بگذاریم و زمینه حذب نیروهای متخصص را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: کمیته امداد بهتر است با اشتغالزایی الگویی برای سایر دستگاه‌ها شود و در این میان می‌توان نیازمندان را در قالب نیروهای کار و براساس مهارت‌هایشان تفکیک کرد تا از طریق کاریابی شرکت شهرک‌های صنعتی به واحدهای صنعتی معرفی شوند.

خانپور اعلام کرد: تاکنون دو مرکز کاریابی امداد راه اندازی شده است که شرایط برای راه اندازی سومین دفتر کاریابی امداد در شهر آبیک فراهم است؛ البته امداد باید در این مراکز کاریابی بسته‌های تشویقی خود را نیز تبلیغ کند تا کارفرمایان با آشنایی نسبت به چنین طرح‌هایی، در جذب مددجویان نیازمند مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: طرح کمپین صنعت امداد نیز ایده خوبی است که برای اجرایی شده این طرح شهرک صنعتی کاسپین را مورد توجه قرار می‌دهیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان