۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دیدار بروجردی و برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی با ظریف برای دلجویی
کد خبر: ۲۲۲۲۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۶ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

دهقانی خبرداد:

دیدار بروجردی و برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی با ظریف برای دلجویی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی از دیدار رئیس این کمیسیون و تعدادی از اعضا با وزیرامورخارجه کشورمان طی شب گذشته خبرداد.

دیدار بروجردی و برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی با ظریف برای دلجویی
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،کمال دهقانی فیروزآبادی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  از حضور رئیس این کمیسیون به همراه تعدادی از اعضای ‌آن در محل وزارت امورخارجه طی شب گذشته خبرداد.

وی ادامه داد: شب گذشته آقای بروجردی به همراه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به منظور دلجویی از اتفاقات اخیر بعد از پایان صحن علنی به دیدار ظریف وزیرامورخارجه کشورمان رفتند.

دیدار بروجردی و برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی از ظریف برای دلجویی

نماینده مردم تفت و میبد تصریح کرد: با توجه به آخرین جلسه کمیسیون امنیت ملی با ظریف و معاونانش به منظور بررسی بودجه سالیانه وزارت‌ امورخارجه و بیان برخی موضوعات در ارتباط با برجام که منجر به سوء برداشت از سوی برخی نمایندگان شده بود این دیدار انجام شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: ظریف شب گذشته بیان داشت که همچنان به تعامل خود با مجلس و کمیسیون امنیت ملی ادامه خواهد داد زیرا وی به عنوان یکی از وزرا در کاری حساس بی‌توقع کار کرده است و در برخورد با این قضایا بسیار منطقی برخورد کرد. 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان