۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پاکستان، رژیم صهیونیستی را به حمله هسته‌ای تهدید کرد
کد خبر: ۲۲۲۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۱۶:۵۱ ↗ لینک کوتاه

بعد از اظهارات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی؛

پاکستان، رژیم صهیونیستی را به حمله هسته‌ای تهدید کرد

وزیر دفاع پاکستان به اظهارات تهدیدآمیز رژیم صهیونیستی علیه کشورش، واکنش نشان داد.

پاکستان، رژیم صهیونیستی را به حمله هسته‌ای تهدید کرد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، "خواجه محمد آصف"، وزیر دفاع پاکستان، در حساب توییتر خود رژیم صهیونیستی را به استفاده از سلاح های هسته‌ای تهدید کرد. وی این توییت انتقاد‌آمیز را پس از آن منتشر کرد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود با سلاح های هسته‌ای به پاکستان حمله می کند.

آصف در حساب توییتر خود نوشت: "وزیر دفاع اسرائیل، ما را بخاطر مبارزه با داعش در سوریه تهدید کرده است؛ اما فراموش کرده که پاکستان هم یک کشور هسته‌ای محسوب می شود."

گفته می شود آصف به اخباری واکنش داده است که اوایل هفته گذشته در یک وبسایت منتشر شد. در این وبسایت به نقل از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی آمده بود: "اگر پاکستان به هر بهانه ای نیروهای زمینی خود را به سوریه بفرستد، ما این کشور را با سلاح های هسته‌ای نابود می کنیم."

در این خبر هیچ اشاره‌ای به "آویگدور لیبرمن"، وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی، نشده بود و بر عکس این اظهارات را به نقل از "موشه یعلون"، وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی که در ماه مه (هفت ماه پیش) استعفا داد، آورده بود.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هم به توییت آصف واکنش نشان داد و ادعا کرد اخبار منتشر شده در این وبسایت در خصوص اظهارات وزیر جنگ این رژیم کذب است.



انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان