۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین شهریاری; از پروین و مایلی‌کهن تشکر ویژه داریم/باید برای ریشه‌کن کردن شعارهای توهین‌آمیز در ورزشگاه‌ها اقدام کرد
کد خبر: ۲۲۲۱۱۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

شهریاری; از پروین و مایلی‌کهن تشکر ویژه داریم/باید برای ریشه‌کن کردن شعارهای توهین‌آمیز در ورزشگاه‌ها اقدام کرد

سرپرست باشگاه نفت تهران گفت: برنامه های نقل و انتقالات تیم را با هماهنگی علی دایی و بدون هیاهو پیگیری خواهیم کرد.

شهریاری; از پروین و مایلی‌کهن تشکر ویژه داریم/باید برای ریشه‌کن کردن شعارهای توهین‌آمیز در ورزشگاه‌ها اقدام کرد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، حسین شهریاری در گفت و گو با وب‌سایت رسمی نفت تهران، درباره شرایط تیم برای دیدار با تراکتورسازی تبریز گفت: همه چیز خوب و عالی است. تیم ما در مقابل با استقلال پیروزی خوبی کسب کرد و بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار هستند. تمرینات هم به خوبی انجام شده و امیدواریم با تدابیر آقای دایی و همت بازیکنان با دست پر از این بازی مهم و 6 امتیازی زمین را ترک کنیم.

شهریاری در مورد پرداخت مطالبات بازیکنان نفت در اردوی شب گذشته، گفت: 7 درصد دیگر از قرارداد کلیه اعضای تیم شب گذشته پرداخت شد و پرداختی ها به 43 درصد رسید. از مالکان باشگاه که به رغم برخی بلاتکلیفی ها این پرداختی ها را داشته و تیم را حمایت مالی کرده اند تشکر می کنم.

شهریاری در مورد برنامه های نفت برای نیم فصل دوم گفت: با آقای دایی صحبتهایی داشته ایم و در فصل نقل و انتقالات تلاش می کنیم تیم را تقویت کنیم. هدف ما این است که بدون هیاهو و جنجال و با رفتاری حرفه ای برنامه های نقل و انتقالاتی تیم را پیگیری کنیم. ان‌شا الله که خروجی فعالیت های باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانی موجب تقویت تیم شود. در نیم فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفته شد و تیم نفت به رغم دیر شکل گرفتن و دیر شروع شدن تمرینات تیم و همچنین با توجه به اینکه نفت تیمی بود که دیرتر از همه وارد نقل و انتقالات شد، نتایج خوبی گرفت و تلاش می کنیم این نتایج ادامه داشته باشد. جا دارد از زحمات آقای دایی، دستیاران شان، کلیه اعضای کادر تیم و بازیکنان و مجموعه عوامل باشگاه تقدیر و تشکر کنم.

سرپرست باشگاه نفت با اشاره به شعارهای توهین آمیز علیه علی دایی در بازی نفت و استقلال گفت: واقعا فضای نامناسبی در ورزشگاه به وجود آمده بود. آقای دایی اولین بار نیست که به عنوان مربی یا بازیکن جلوی استقلال قرار می گیرد. نمی دانم چرا در این بازی این جو ایجاد شد. اینجا جا دارد از آقای جهانیان، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تشکر کنم که چنین مسئله ای را محکوم کرد. به طور کلی باید به فکری به حال فضای حاکم بر ورزشگاه ها کرد. باید تدابیری اندیشید و با برخی ناهنجاری ها برخورد جدی داشت. به عقیده بنده جا دارد کمیته انضباطی به این مسائل ورود جدی کرده و با احکام انضباطی شرایطی فراهم کند که جلوی این مسائل گرفته شود. همچنین جا دارد تمامی باشگاه ها و ارکان فوتبال اقدام به فعالیت های فرهنگی بیشتری نمایند. آقای دایی سرمایه ملی فوتبال این مملکت است و نیاز به یادآوری ندارد که بسیاری در فوتبال دنیا، فوتبال ایران را با نام علی دایی می شناسند. چرا باید به یک سرمایه بزرگ ملی اینگونه بی احترامی شود.

شهریاری در ادامه صحبت هایش گفت: آقای دایی خیلی خویشتنداری کردند و سعی کردند تمرکزشان روی بازی نفت باشد و خیلی صبوری کردند ولی متاسفانه توهین ها زننده بود و این شعارهای ناشایست که در استادیوم ها به اپیدمی تبدیل شده باید ریشه کن شود. جا دارد همینجا از آقای پروین و بویژه حاج محمد مایلی کهن به عنوان استاد و مربی علی دایی تشکر کنم که طی مصاحبه ای این اتفاقات را محکوم کردند.بنده دیشب تلفنی از آقای مایلی کهن تشکر کردم.ایشان از تیم نفت و عملکرد آقای دایی تمجید کرده و اعلام کردند حاضرند در اعتراض به توهین به دایی و مربیان روی نیمکت ننشینند تا با این اعتراض و اقدام چنین اتفاقاتی را محکوم کرده باشند. آقای مایلی کهن در مصاحبه خود حرف خوبی زده بودند و گفته بودند که جا داشته کمیته مربیان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. متاسفانه در برخی بازی های دیگر نیز مشاهده می شود که به مربیان و بازیکنان یا مدیران توهین می شود. باید جلوی این اتفاقات را گرفت. بازیکن، مربی، مدیر و هر مسئولی در فوتبال برای فوتبال و رقابت تلاش می کند، چرا باید فضای استادیوم های ما دچار این ناهنجاری ها شود. ما نیز به سهم خود این اتفاقات را محکوم می کنیم و امیدواریم اقدامات جدی برای ریشه کن کردن این مسائل را از سوی مسئولان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان