۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در قزوین
کد خبر: ۲۲۲۱۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل محیط زیست استان خبرداد:

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در قزوین

مدیرکل محیط زیست قزوین از دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های قزوین، آبیک و بوئین زهرا خبر داد.

دستگیری ۱۳ شکارچی متخلف در قزوین
سیاوش شمسی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: 13 نفر شکارچی متخلف در حین شکار و حمل اسلحه شکاری توسط نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست استان در حوزه های قزوین، آبیک، و بوئین زهرا دستگیر شدند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در ادامه افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های استان در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های قزوین، آبیک و بوئین زهرا موفق شدند 13 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این شکارچیان متخلف با سه قبضه اسلحه، یک قبضه اسلحه قاچاق، لاشه یک راس کل وحشی، یک عدد چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی در حوزه قزوین، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق در حوزه بوئین زهرا، دو قبضه اسلحه متعلق به غیر، دو قبضه اسلحه و لاشه یک قطعه کبک در حوزه آبیک و یک قبضه اسلحه و یک قطعه کبک توسط یگان حفاظت محیط زیست اداره کل را دستگیر شدند.

این مسئول بیان کرد: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارائه شد.

شمسی پور در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان