۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قزوین تا پایان هفته بارانی می‌ماند
کد خبر: ۲۲۲۱۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۱۳:۴ ↗ لینک کوتاه

با آغاز بارش نزولات آسمانی؛

قزوین تا پایان هفته بارانی می‌ماند

با آغاز بارش نزولات آسمانی قزوین تا اواخر هفته جاری بارانی می‌ماند.

قزوین تا پایان هفته بارانی می‌ماند
ندا مشاطان، کارشناس هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی همچنان با استقرار سامانه بارشی تا دوشنبه در بعضی ساعات بارش باران و گاهی وزش باد نستا شدید و در مناطق کوهستانی برف و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین از بعدازظهر روز سه شنبه تا چهارشنبه سامانه بارشی دیگری استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی افزود: برای روز سه شنبه وضعیت آب و هوایی استان نیمه ابری و از اواخر وقت بارش باران و در ارتفاعات برف پیش‌بینی می‌شود.

مشاطان در ادامه بیان کرد: روز چهارشنبه وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای مناطق بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات برف و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوایی استان طی شبانه‌روز گذشته اعلام کرد: کمینه دما طی شبانه روز گذشته از بوئین زهرا و کوهین با منفی یک درجه سانتی گراد و بیشینه دما از شهر رازمیان با 10 درجه بالای صفر گزارش شده است.

این کارشناس در خاتمه به میزان بارندگی‌ها طی شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: میزان بارندگی طی 24 ساعت گذشته متعلق به شهرستان آبیک با 9/5 میلی‌متر و بارش برف مربوط به کوهین با سه سانتی متر بوده است.

انتهای پیام/9003


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان