۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اعلام آمادگی ۶ کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولین
کد خبر: ۲۲۲۰۶۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اعلام آمادگی ۶ کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولین

۳ کشور دیگر برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولین اعلام آمادگی کردند تا تعداد کشورهای حاضر در این رقابت‌ها به ۶ برسد.

اعلام آمادگی ۶ کشور برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی معلولین

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان با اعلام این مطلب گفت: 3 کشور ارمنستان، ترکیه و بوسنی و هرزگوین برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اعلام آمادگی کرده بودند و سه کشور دیگر نیز از آمادگی خود برای حضور در ایران و مسابقات خبر داده‌اند.

عیسی ساوه شمشکی افزود: اردوی تیم ملی اسکی از هشتم دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین برگزار می‌شود و 20 نفر تمرینات خود را برای حضور موفق در این مسابقات انجام می‌دهند. چهار ورزشکار دیگر نیز برای یادگیری اسکی در اردو شرکت خواهند کرد.

وی در خصوص حضور جاوید احسانی شکیب، ورزشکار دو و میدانی کار در اردوهای تیم ملی اسکی اظهار داشت: احسانی شکیب ملی‌پوش دو و میدانی است و می‌خواهد رشته اسکی را یاد بگیرد، اما از آنجایی که باید در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کند و احتمال آسیب دیدگی وی وجود دارد با حضورش در اسکی موافقت نشده است.

رئیس انجمن اسکی فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از حضور نماینده فدراسیون جهانی و دو کلاسبند در تاریخ 13 دی ماه در ایران خبر داد و افزود: نخستین مسابقات بین‌المللی اسکی معلولان 14 و 15 دی ماه در پیست بین‌المللی دیزین و در رشته اسنوبرد برگزار می‌شود و اردوهای تیم ملی نیز از هشتم دی ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان