۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بارش برف در گردنه‌های آوج، طالقان و کوهین ادامه دارد
کد خبر: ۲۲۲۰۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

بارش برف در گردنه‌های آوج، طالقان و کوهین ادامه دارد

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد: بارش برف در گردنه آوج، گردنه طالقان و گردنه کوهین ادامه دارد و تردد وسایل نقلیه در این مسیرها عادی است.

 بارش برف در گردنه‌های آوج، طالقان و کوهین ادامه دارد
جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: همکاران ما در راهدارخانه‌های سراسر استان از ساعت 20 شب گذشته(شنبه) مستقر هستند و عملیات برف روبی و نمک پاشی تا به امروز ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: به علت بارندگی‌های روزهای گذشته که تا به امروز نیز ادامه دارد گردنه قسطین- بهرام آباد در منطقه الموت با بارش برف مواجه است و حرکت در این مسیر با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین بیان کرد: بارش برف در گردنه آوج، گردنه طالقان و گردنه کوهین ادامه دارد و تردد وسایل نقلیه در این مسیرها عادی است.
وی ادامه داد: گردنه هجیب در محور بوئین زهرا- ساوه با مه شدید و غلیظ همراه است و دیگر راه‌های استان با بارش باران همراه است.
حق لطفی با بیان اینکه همه مسیرهای استان باز است، عنوان کرد: مطابق با پیش بینی‌های هواشناسی استان بارندگی‌ها تا آخرین ساعات امشب ادامه دارد و توصیه ما به رانندگان رعایت فاصله طولی هنگام تردد در مسیرهاست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان