۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین عده‌ای عقب‌نشینی در مذاکرات هسته‌ای را دستاورد مهم تلقی می‌کنند
کد خبر: ۲۲۲۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسائل سیاسی:

عده‌ای عقب‌نشینی در مذاکرات هسته‌ای را دستاورد مهم تلقی می‌کنند

کارشناس مسائل سیاسی اشاره به اینکه برخی عقب‌نشینی در مذاکرات هسته‌ای را یک دستاورد مهم تلقی می‌کنند گفت: نمی‌توان از حقوق نجومی برخوردار بود اما خود را منتظر منجی عالم بشریت دانست.

عده‌ای عقب‌نشینی در مذاکرات هسته‌ای را دستاورد مهم تلقی می‌کنند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، چهارمین یادواره غواصان و ۱۰۴ شهید گردان‌های محمد رسول الله(ص)، امام رضا(ع) و حضرت زهرا(س) شب گذشته در آستانه مقدسه آمنه خاتون قزوین با حضور جمعی مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر محمدرضا باقرزاده با اشاره به برگزاری یادواره شهدا خطاب به حضار عنوان کرد: امشب مهمان شهدایی هستیم که با دست های بسته به شهادت رسیدند؛ شهدا چراغ راه هدایت برای عموم افراد جامعه هستند که حضورشان در هر زمان و محفلی منشاء خیر و برکت است.

وی با اشاره به اینکه شهدا با هزار پیام آمده اند و رسالت پیامبرگونه برای نسل امروز برعهده دارند، عنوان کرد: این شهدا امشب به میزبانی شما آمده اند تا بگویند که غیرممکن است با همراهی استکبار بتوان زمینه ظهور را فراهم آورد.

وی ادامه داد: پیام شهدا به مسوولین نظام این است که پیرو ولایت و به فکر عزت و خدمت به ملت باشید تا گرفتار ذلت نباشیم؛ اگر ذره ای از آرمان‌های انقلاب و امام راحل(ره) غقلت کنید و از رهبری فاصله بگیرید طعمه گرگ‌های این دنیا خواهید شد.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: دشمن همواره در تلاش است که ملت راه شهدا را کنار بگذارند، راهی که مدت‌هاست تحت عنوان شعار “من انقلابی ام” توسط مقام معظم رهبری بیان می شود تا راهنمای عموم افراد جامعه باشد.

وی افزود: انسان انقلابی در هر موقعیت و منصبی که قرار بگیرد منطق عدل و داد را رواج خواهد داد و به احدی ظلم نخواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه گفت: آرمان گرایی و داشتن طرح و برنامه از جمله ویژگی های یک انقلابی است و در پازل زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) هر کسی نقشی برعهده دارد؛ کسانی که نجومی حقوق می‌گیرند نمی‌توانند نام خود را منتظر امام دوازدهم بگذارند.

دکتر باقر زاده خاطرنشان کرد: شهدای غواص افرادی بودند که تکه تکه شدن را به رفتن زیر یوغ دشمن ترجیح دادند.؛ آنان همان کسانی بودند که عقب نشینی در زمان جنگ را یک شکست برای خود تلقی می کردند اما هستند افرادی که در دنیای امروز در جنگ مذاکرات هسته‌ای از عقب نشینی به عنوان یک دستاورد مهم برای خود یاد می کنند.

این استاد دانشگاه گفت: بر اساس منطق قرآن و رهنمودهای الهی در جبهه تقابل حق علیه باطل، سیاست برد-برد وجود ندارد؛ اگر لحظه ای بر مصالحه با دشمن فکر کنیم و در این راستا قدم برداریم به طور یقین زمینه باخت خود را فراهم نموده‌ایم.

دکتر باقرزاده، منتقد بودن و ایجاد دولت اسلامی، تلاش برای نهادینه شدن اسلام در جامعه و ایجاد تمدن اسلامی در سطح بین المللی را از دیگر شاخصه های یک فرد انقلابی دانست و افزود: عده‌ای با شعار مبارزه با فساد اداری، قصد ایجاد دولت انقلابی را دارند ولی باید گفت شاید این افراد در زمان انقلاب موثر بوده اند ولی در شرایط فعلی به درد دولت سازی نمی‌خورند.

شکست و نفوذ دشمن نتیجه غفلت مسئولین است
حسن صلح جو، عضو شورای اسلامی شهر قزوین؛ دیگر سخنران این مراسم بیان کرد: شهدای غواص مظلومانه، غیورانه و با صلابت و شجاعت جنگیدند و بار مسوولیت فعلی ما بازماندگان از قافله شهدا را، سنگین کردند.

وی اضافه کرد: عملیات کربلای ۴، یک نکته آموزنده برای ما برجای گذاشته است، اینکه هر کجا شاهد غفلت مسوولین بودیم، نفوذ و شکست عینیت پیدا کرده است.

صلح جو تاکید کرد: آنچه این شهدا برما تکلیف کردند بصیرت و آگاهی است تا به آیندگان منتقل کنیم شاید این دو عنصر بهانه ای برای جاودانه شدن آنها در تاریخ باشد.

عضو شورای شهر قزوین در خاتمه گفت: اگر ما هم بخواهیم همانند این شهیدان در تاریخ جاودانه شویم باید در راستای ولایتمداری و رهبری به موقع یاری رسان باشیم.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان