۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین گلایه‌های مدیر امور سینمایی قزوین از مسئولان استان
کد خبر: ۲۲۲۰۱۷ نویسنده: اسکندر نادری پور تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۵ ساعت: ۹:۲۲ ↗ لینک کوتاه

در مصاحبه با صبح قزوین مطرح شد

گلایه‌های مدیر امور سینمایی قزوین از مسئولان استان

مدیر امور سینمایی قزوین گلایه‌هایی را از مسئولین استان در خصوص عدم توجه به صنعت سینما در استان مطرح کرد.

گلایه‌های مدیر امور سینمایی قزوین از مسئولان استان
اسکندر نادری‌پور مدیر امور سینمایی قزوین و مدیر سینما بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین به مشکلات حوزه سینما اشاره کرد و گفت: روی صحبت من با مسئولین است چرا که مردم علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی از سینما استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: استقبال مردم از سینما باعث دلگرامی برای همه عوامل و دست‌اندرکاران فیلم که در چرخه تولید تا اکران فیلم نقش داشته‌اند، می‌شود.

این مسئول افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی 5 سینما در قزوین فعالیت داشته‌اند اما هم اکنون با وجود افزایش جمعیت 2 سینمای فعال در استان قزوین داریم که تمام تلاش خود را در حوزه اکران فیلم‌ها انجام می‌دهند.

نادری‌پور بیان کرد: همانطور که گفتم روی صحبت من با مسئولین است سینماهای استان در خطر قرار گرفتند یعنی با همین منوال جلو بره تا چنذ سال دیگه مردم رقبتی نمیکنند وارد این سینماها شوند چون عمر سینماهای تک سالنه کلا تمام شده است.

وی با به اینکه قزوین در مسیر توسعه شهری حرکت می‌کند، اظهار کرد: هم اکنون در همه استان‌ها حتی استان‌های کوچک پردیس‌های سینمایی ساخته می‌شوند.

مدیر امور سینمایی قزوین ادامه داد: بسیاری از سینمادوستان قزوین فیلم‌ها را در پردیس‌های سینمایی تهران می‌بینند در صورتی که استان ما در مسیر توسعه شهری حرکت می‌کند؛ اما اقدامی برای احداث پردیس‌های سینمایی و بهبود اوضاع انجام نمی‌شود.

توجه مسئولین استان نسبت به سینما صفر است

نادری‌پور با اشاره به اهمیت فرهنگی سینماها، تصریح کرد: سینماها ویترین فرهنگی شهر هستند و صنعت سینما در زندگی مردم تاثیرگذار است، یک فیلم می‌تواند از بسیاری مسائل فرهنگی جلوگیری کرده و اتفاقاتی را نیز رقم بزند.

وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در مقابل سینما بی‌تفاوت باشیم، اظهار کرد: سینما نیازمند توجه است اما توجه مسئولین استان نسبت به سینما صفر است.

این مسئول ادامه داد: سینما ملت به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین سینماهای بدون بالکن تک سالنه کشور با توجهی‌های صورت گرفته تعطیل شد.

نادری‌پور اضافه کرد: سینما مهتاب نیز در آستانه تعطیل شدن بود که در این صورت سینما بهمن به تنهایی نمی‌توانست جمعیت استان را پوشش دهد.

وی خاطرنشان کرد: صنعت سینمای قزوین نیازمند توجه ویژه است و بهبود اوضاع تنها به دست مسئولینی که ثروت و قدرت استان را در دست دارند، امکان پذیر خواهد بود، در غیر این صورت هیچ اتفاقی در حوزه سینما و سینماداری در استان نخواهد افتاد.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان