۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دومین جام فوتسال «شهدای رسانه» با برتری روزنامه اطلاعات به پایان رسید
کد خبر: ۲۲۱۸۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دومین جام فوتسال «شهدای رسانه» با برتری روزنامه اطلاعات به پایان رسید

دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه با برتری تیم روزنامه اطلاعات به کار خود پایان داد.

دومین جام فوتسال «شهدای رسانه» با برتری روزنامه اطلاعات به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه،  مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه و اهدای جوایز تیم های برتر در رشته فوتسال،  پنجشنبه 2 دی با حضور " مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه، اقبال شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران، جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، بهزاد تیمورپور سرپرست فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، و جمعی از پیشکسوتان عرصه رسانه و ورزش برگزار شد.

در ابتدای این مراسم "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه، با ابراز خرسندی از حضور 40 تیم رسانه ای در این دوره از مسابقات اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، مسابقات فوتسال را باعنوان " جام شهدای رسانه" برگزار کردیم تا اصحاب رسانه در فضایی صمیمی به رقابتی سالم بپردازند.

وی افزود: امیدوارم توانسته باشیم با برگزاری این مسابقات هم دلی و صمیمیت را بین اصحاب رسانه افزایش دهیم و فرهنگ زیبای ورزشکاری و پهلوانی را در اصحاب رسانه ترویج دهیم.

در این مراسم اقبال شاکری با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات برای اهالی رسانه ، گفت: ایجاد چنین جمع هایی به هر بهانه ای مغتنم است و بهترین این بهانه ها، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است. این گونه برنامه ها می تواند صدای رسانه ها را بلندتر کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از برگزار کننده این مسابقات ، اظهارداشت: شرکت 400 خبرنگار در این مسابقات بسیار قابل توجه است و جا دارد تعداد این مسابقات برای رسانه ها بیشتر شود.

رونمایی از تمثال شهید خزایی؛ شهید مدافع حرم در عرصه رسانه

در این مراسم از تمثال شهید محسن خزایی از شهدای مدافع حرم در عرصه رسانه،  با حضور مسئولان و به دست یکی از خانواده های شهدای حاضر در مراسم رونمایی شد.

در پایان این مراسم تیم اطلاعات توانست به مقام اول جام فوتسال شهدای رسانه دست یابدو تیم بسیج رسانه تهران به مقام نائب قهرمانی دست یافت، تیم هفته نامه همسر نیز با گذشتن از سد تیم ایسنا به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید. تیم اخلاق این دوره از مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه " روزنامه ایران " معرفی شد و ابوالفضل کاظم از تیم هفته نامه همسر، آقای گل این  دوره از مسابقات شد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان