۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین طرح ملی دادرس در ۱۴۵ مدرسه استان برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۲۱۸۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۴ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

طرح ملی دادرس در ۱۴۵ مدرسه استان برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از برگزاری طرح ملی دادرس در ۱۴۵ مدرسه استان قزوین خبر داد.

 طرح ملی دادرس در ۱۴۵ مدرسه استان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرروش استان قزوین صبح امروز(شنبه) در جلسه این اداره کل با اشاره به طرح ملی دادرس اظهار کرد: در راستای آموزش مسائل امدادی و آمادگی دانش‌آموزان در این زمینه، طرح ملی دادرس در مدارس دوره اول متوسطه استان قزوین اجرا می‌شود.

وی از برگزاری این طرح در بیش از 145 مدرسه استان خبر داد و افزود: مسابقات طرح دادرس در 4 مرحله شامل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود و توسعه و ترویج مهارت‌‌های امدادگری و خودامدادی از جمله اهداف اساسی اجرای طرح دادرس بوده که در دستور کار جدی قرار دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 2 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در قالب تیم‌های امدادی 14 نفره در این طرح مشارکت کرده و مهارت‌های لازم را فرا گرفتند، که از این تعداد 18 تیم شامل 9 تیم دختران و 9 تیم پسران به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین طرح ملی دادرس را از جمله طرح‌‌های مشترک جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش برشمرد و گفت: میزان متوسط کشوری برای اجرای طرح دادرس در حدود 70 مدرسه است که این طرح در استان قزوین دو برابر میزان متوسط کشوری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان