۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دود غلیظ اطراف ورزشگاه غدیر/ لباس نو برای توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه غدیر!
کد خبر: ۲۲۱۷۷۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دود غلیظ اطراف ورزشگاه غدیر/ لباس نو برای توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه غدیر!

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم پس از یک دقیقه سکوت آغاز شد.

دود غلیظ اطراف ورزشگاه غدیر/ لباس نو برای توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه غدیر!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و صبای قم از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد.

* دقایقی پیش از شروع مسابقه دود غلیظی اطراف ورزشگاه را در بر گرفته بود که علت آن مشخص نشد، اما تا زمان شروع بازی تقریباً از بین رفت.

* بازیکنان تیم فوتبال صبای قم پیش از شروع مسابقه بنر بزرگی در دست داشتند که روی آن با نوشتن جمله‌ای سالروز زلزله بم را تسلیت گفتند و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

* بازیکنان استقلال خوزستان هم با در دست داشتن بنری شهادت یکی از مدافعان حرم اهوازی را تسلیت گفتند.

* این بازی با حدود 3 دقیقه تأخیر آغاز شد و هیچ دلیلی هم برای این تأخیر وجود نداشت؛ چراکه تمام شرایط برای شروع مسابقه آماده بود اما این اتفاق رخ نداد.

* پیش از شروع مسابقه به دلیل شهادت یکی از مدافعان حرم اهوازی بازیکنان دو تیم یک دقیقه سکوت کردند.

*‌ قرار بود این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اما با مکاتباتی که انجام شد خوزستانی‌ها بخشیده شدند، با این وجود تنها حدود 500 نفر در ورزشگاه غدیر حاضر شدند تا دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و صبای قم را تماشا کنند.

*‌ رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال صبای قم پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفت و از موسوی و سایر نیمکت‌نشینان این تیم رخصت گرفت تا وارد زمین شود.

* توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه غدیر پس از 14 هفته بالاخره لباس‌های نو پوشیدند. مسئولان خوزستانی برای توپ‌جمع‌کن‌ها گرمکن‌های یک دست و آبی‌رنگ تهیه کردند.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان