۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز روستای شاهین تپه شهر ارداق
کد خبر: ۲۲۱۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز روستای شاهین تپه شهر ارداق

برگزاری همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز روستای شاهین تپه شهر ارداق

مدیر آموزش و پرورش بوئین زهرا: درصورت اجرای کامل این طرح و استمرار آن پیش بینی می شود میزان جلب مشارکت های مردمی تا حدود ده میلیارد تومان برسد.

به گزارش محسن حسینخانی خبرنگار بوئین نیوز، در راستای طرح ابتکاری تجلیل از خیرین در سطح مدارس  ومناطق آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا و باهدف نهادینه کردن این سنت الهی وهمکاری و ارتباط بیشتر خانواده و مدرسه ،اولین دوره مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز روستای شاهین تپه با تلاش و همت مدیریت و همکاران مجتمع مرحوم فرهودی و باحضور امام جمعه شهر ارداق و رجبی مدیریت و صفیعی معاون مالی و پشتیبانی و کارشناسان آموزش و پرورش بوئین زهرا و رحمانی معاون اداره کل نوسازی مدارس استان وامیرسرتیپ طایفه مدیرکل کانون ایثارگران کشورو اهالی روستای شاهین تپه در مسجد این روستا برگزار گردید.

دراین مراسم ابتدا رجبی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا اظها داشت  : طرح ابتکاری تجلیل از خیرین در سطح مدارس  ومناطق  به عنوان راهکاری درجهت جذب بیشتر مشارکت های مردمی  و احیای سنت نبوی و علوی که همان نهادینه کردن و جهت دهی به مشارکت های مردمی در قالب خیرات و صدقه ماندگار درسطح جامعه می باشد.

وی در ادامه این مطلب را یادآور شد  که اتخاذ چنین راهکارهایی میزان مشارکت اولیا در زمینه های مختلف را به طور چشمگیری افزایش داده و زمینه مناسبی جهت ارتباط هرچه بیشتر مدرسه و خانواده فراهم نموده است.

رجبی اهداء سه قطعه زمین به مساحت ۲۵۰۰۰متر با ارزش تقریبی دوازده میلیاردریال و کمک نقدی به میزان ۵۳ میلیون تومان در شهرارداق و اهدا۵۰۰متر زمین به ارزش تقریبی ۲۵میلیون تومان و کمک نقدی به میزان ۲۱میلیون تومان در روستای سعیدآباد دشتابی را از برکات مشارکت های مردمی در راستای همین طرح عنوان کرد که این کمک ها به طور عمده درجهت ارتقا سطح کیفی آموزش و طرح تحولی هوشمندسازی مدارس بکار گرفته شده است به صورتی که امروز حدود بیست درصد کلاسهای درس درشهرستان بویین زهرا باوجود مشکلات مالی فراوان و عدم تخصیص سرانه دارای امکانات یک کلاس هوشمند هستند .

 در ادامه  رجبی براین نکته تاکید کرد  که درصورت اجرای کامل این طرح و استمرار آن پیش بینی می شود میزان جلب مشارکت های مردمی تا حدود ده میلیارد تومان برسد.

حجت الاسلام بیگدلو امام جمعه شهر ارداق  در ادامه گفت:   مدرسه سازی  به عنوان یکی از ماندگارترین و جاودانه ترین اعمال انسانی می باشد و یک وظیفه همگانیست که درراستای فراهم کردن امکانات آموزشی و تربیتی در سطح جامعه تلاش کنیم.

در ادامه رحمانی معاونت پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ، بر لزوم مشارکت همه جانبه در جهت آبادسازی مدارس تاکید کرد  و  این نکته را یادآور شدند که مدارس به عنوان مراکز علم آموزی کشور همواره باید مورد توجه و عنایت ویژه مردم قرار گیرد.

 گفتنی است  امیرسرتیپ عباس طایفه مدیرکل کانون ایثارگران کشور و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس به عنوان میهمان ویژه ی این مراسم   مدرسه سازی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت ها امروز جمعه ما مطرح کرد  و درجهت کمک رسانی هرچه بیشتر به مدارس پیشنهاد کرد که در هر منطقه تیمی با عنوان خیرین مدرسه ساز تشکیل گردد که این تیم با جذب خیرین و جمع آوری کمک ها زمینه جهت دهی هرچه بهتر در زمینه مدرسه سازی را فراهم کند.

درباره نویسنده

3439مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان