۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین استان قزوین میزبان برف و باران دی ماه می‌شود
کد خبر: ۲۲۱۵۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

از اوایل هفته آینده؛

استان قزوین میزبان برف و باران دی ماه می‌شود

از اوایل هفته آینده استان قزوین میزبان برف و باران اولین ماه زمستانی می‌شود.

استان قزوین میزبان برف و باران دی ماه می‌شود
ندا مشاطان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره وضعیت جوی استان طی روزهای آینده اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی تا پایان هفته جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم می‌باشد.

وی در ادامه افزود: همچنین از بعدازظهر روز شنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی به تدریج افزایش ابر و تا دوشنبه در سطح استان بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه به جزئیات وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده پرداخت و بیان کرد: برای روز چهارشنبه هوا صاف تا کمی ابری در پاره‌ای مناطق غبار محلی و در ارتفاعات مه‌آلود خواهد بود.

مشاطان اضافه کرد: وضعیت جوی استان در روز پنجشنبه کمی تا قسمتی نیمه ابری در پاره‌ای مناطق غبار محلی و برای روز جمعه کمی تا قسمتی نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین روز شنبه وضعیت آب و هوایی استان نیمه ابری گاهی با وزش باد به تدریج افزایش ابر و در اوخر وقت برای برخی مناطق بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه دما مربوط به منطقه کوهین و تاکستان با دمای 7 درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دما مربوط به رازمیان، بویین زهرا و آبیک با دمای 9 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/9003





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان