۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین برگزار شد
کد خبر: ۲۲۱۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱ ساعت: ۱۲:۴۷ ↗ لینک کوتاه

در آستانه حماسه ۹ دی؛

نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین برگزار شد

همایش استانی فرهنگیان بسیجی با عنوان نشست بصیرتی به مناسبت حماسه ۹ دی با حضور ۷۰۰ نفر از فرهنگیان و جمعی از مسئولین در قزوین برگزار شد.

نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی استان قزوین برگزار شد
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، همایش استانی فرهنگیان بسیجی با عنوان نشست بصیرتی به مناسبت حماسه 9 دی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور 700 نفر از فرهنگیان و جمعی از مسئولین استانی و شهری در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

رضا ابراهیمی مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین در این همایش اظهار کرد: این همایش با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش استان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان به مناسبت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: بزرگداشت حماسه 9 دی به عنوان نماد بصیرت ملت ایران یکی از اهداف برگزاری این همایش است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین خاطرنشان کرد: در این همایش‌ها که در سراسر کشور برگزار می‌شود باید ریشه و عوامل زمینه‌های شکل گیری و ابعاد فتنه 88، شورش علیه جمهوریت و مردم سالاری، عبور از قانون، هم سویی با دشمنان نظام، مخدوش کردن امنیت نظام و اعتماد مردم به نظام و همچنین میدان دادن به جریان‌ها و عناصر مخالف نظام برای مردم و نخبگان تحلیل و تبیین شود.

وی ادامه داد: آگاهی و بصیرت ملت مومن و ولایت مدار و نقش آنها در تعیین سرنوشت کشور و نظام به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و تکیه گاه نظام جمهوری اسلامی در این مراسم‌ها باید توسط سخنرانان بیان شود.

ابراهیمی در پایان گفت: باید جایگاه و نقش رهبری در آشکار سازی ابعاد فتنه 88 و خنثی سازی نقشه‌ شوم دشمنان خارجی و فریب خوردگان و خائنان داخلی با تاکید بر ابعاد امنیتی فتنه تشریح و تبیین شود.

در ادامه این مراسم سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بصیرت در لغت به معنای عقیده قلبی است و باید به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام پایبنده بوده و با افزایش بصیرت و معرفت از آنها دفاع کنیم.

وی افزود: امروز قلم همکاران در آموزش و پرورش و عرصه تعلیم و تربیت باید با نگاه بصیرانه همراه باشد و معتقدم ضمن اینکه داشتن تربیت سیاسی یکی از وظایف ماست، عرصه تعلیم و تربیت و قضاوت باید از سیاسی بازی مبرا باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: بصیرت امری درونی است و تا فردی اهل معرفت نباشد بصیرت نیز در وی حاصل نمی‌شود و در واقع بصیرت به معنای دوری از افراط و تفریط و داشتن اخلاص است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات فضای مجازی بیان کرد: متاسفانه امروز دانش‌آموزان ما دچار آسیب‌های اجتماعی هستند و در چنین شرایطی باید در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان بکوشیم.

انتهای پیام/7003





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان