۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین وجود ۳۴۱ طرح کشاورزی غیرفعال در استان
کد خبر: ۲۲۱۳۴۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳۰ ساعت: ۱۴:۱۰ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین اعلام کرد:

وجود ۳۴۱ طرح کشاورزی غیرفعال در استان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از مجموعه ۳۴۱ طرح کشاورزی غیر فعال در استان، تعداد ۲۸۲ طرح قابل احیا بوده و ۵۸ واحد غیر قابل راه‌اندازی است .

وجود ۳۴۱ طرح کشاورزی غیرفعال در استان
کوروش کشاورز محمدیان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در راستای فعال سازی واحدهای غیرفعال بخش کشاورزی با پرداخت تسهیلات بانکی 3 واحد غیر فعال مجددا به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: هم‌اکنون از مجموعه 341 طرح کشاورزی غیر فعال در استان، تعداد 282 طرح قابل احیا بوده و 58 واحد غیر قابل راه‌اندازی است .

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: با تخصیص اعتبار به 341 طرح کشاورزی غیرفعال این واحدها می‌توانند به چرخه تولید بازگردند و به اشتغال و تولید استان کمک کنند.

کشاورز بیان کرد: تاکنون در سامانه بهین یاب 967 طرح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 238 طرح موفق به دریافت تسهیلات به مبلغ 723 میلیارد ریال شده‌اند .

وی اضافه کرد: از مجموع 967 طرح ثبت‌نام شده در سامانه بهین یاب 152 طرح در مرحله عقد قرارداد بوده و به 238 طرح نیز تسهیلات پرداخت شده است همچنین 445 طرح تایید نشده، 48 طرح در مرحله تکمیل مدارک و 84 طرح در کارگروه استانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان