۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ماجرای عبارتی که در مجلس حذف شد!
کد خبر: ۲۲۱۲۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳۰ ساعت: ۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

حاجی دلیگانی خبرداد:

ماجرای عبارتی که در مجلس حذف شد!

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم ماجرای حذف عبارتی از گزارش این کمیسیون را تشریح کرد.

ماجرای عبارتی که در مجلس حذف شد!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم درباره حذف عبارت "و عموم مردم" از  تبصره 5 ماده 388 گزارش این کمیسیون درباره برنامه ششم گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبه عمومی در قضیه فیش‌های حقوقی نجومی مدیران، کمیسیون تلفیق مجلس در جلسه 21 آذر ماه 1395، بند الحاقی به لایحه برنامه ششم توسعه درباره این موضوع را به تصویب رساند. 

ماجرای عبارتی که در مجلس حذف شد!


وی اظهار داشت: متن تبصره 5 ماده 38 این گزارش عبارتست از: «دولت مکلف است ظرف چهار ماه نسبت به راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا و پرداخت های مشمولین این ماده اقدام نموده و امکان تجمیع کلیه پرداخت ها به مدیران دستگاه های مشمول این ماده را فراهم نماید به نحوی که میزان ناخالص پرداختی به هر یک از مدیران مذکور مشخص بوده و امکان دسترسی به آن برای نهادهای نظارتی فراهم شود». 
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: عبارت "و عموم مردم" در گزارش اولیه کمیسیون تلفیق برنامه ششم در متن وجود داشت اما در گزارش ویرایش شده دوم این عبارت سهوا یا عمدا حذف شده است. 
 
وی افزود: بنده به طور تصادفی از حذف این عبارت آگاه شدم و از کمیسیون تلفیق پیگیر این موضوع هستم که اگر چنین چیزی به عمد حذف شده باشد خلاف امانتداری است و باید با ارائه توضیح کافی به متن برگردانده شود.  
 
انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان