۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین مطالبات کارگران کنتورسازی تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود
کد خبر: ۲۲۱۲۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳۰ ساعت: ۹:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین:

مطالبات کارگران کنتورسازی تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: پرداخت چهارماه حقوق و مزایای کارگران اولویت اول مدیریت ارشد استان است که در این خصوص مقرر شد مسئولین شرکت ظرف چند روز آینده و حداکثر تا پایان هفته نسبت به پرداخت دوماه از مطالبات و معوقات کارگران اقدام کنند.

مطالبات کارگران کنتورسازی تا پایان هفته جاری پرداخت می‌شود
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین درباره مسائل و مشکلات شرکت کنتورسازی اظهار کرد: این شرکت از واحدهای صنعتی فعال در حوزه تولید کنتورهای هوشمند ابی و برقی است که متاسفانه طی یکسال گذشته دچار مشکل شده که هم اکنون در حالت تعطیل است و فعالیتی ندارد.

وی افزود: به منظور حل و فصل مشکلات شرکت و راه اندازی و فعال شدن مجدد این واحد صنعتی که اتفاقا تولیدات آن مورد نیاز جدی بخش‌های مختلف کشور ازجمله در حوزه آب و برق است، جلسه ای به ریاست استاندار برگزار شد و مقرر شد اقدامات اساسی جهت حل و فصل آنها برداشته شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور استاندار، مسئولین و مدیران بانک‌های مرتبط، تامین اجتماعی ،امور مالیاتی، صنعت و مدیرعامل و هیات مدیره شرکت کنتورسازی برگزار شد، تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که امید است منجر به فعال شدن دوباره این کارخانه شود.

حبیبی گفت: پرداخت چهارماه حقوق و مزایای کارگران اولویت اول مدیریت ارشد استان است که در این خصوص مقرر شد مسئولین شرکت ظرف چند روز آینده و حداکثر تا پایان هفته نسبت به پرداخت دوماه از مطالبات و معوقات کارگران اقدام کنند و تاپایان دی ماه تمامی معوقه‌های کارگری را پرداخت و تسویه کنند.

معاون استاندار گفت: درباره بدهکاری شرکت به سیستم بانکی، بیمه و امورمالیاتی مقرر شد اطلاعات دقیق از طریق دستگاه‌های مرتبط ظرف روز جاری در اختیار استانداری قرار بگیرد تا بر اساس آن تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک از موضوعات مهم در حوزه تولید مساله بازار و فروش محصول می باشد پیگیری‌های لازم از طریق وزارت نیرو و صنایع برای خرید محصولات این شرکت صورت خواهد گرفت.

حبیبی افزود: در نهایت از کارگران، تکنسین‌ها و مهندسین این واحد تولیدی تقاضا داریم که همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا با اهتمام و تلاش مسئولین استان شاهد فعال سازی و راه اندازی مجدد این واحد بزرگ و اثرگذار در استان باشیم. 
انتهای پیام/2002

منبع: سایت استانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان