۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برنامه ریزی برای موفقیت تکواندوی دانشجویان در تایپه
کد خبر: ۲۲۱۲۶۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۳۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برنامه ریزی برای موفقیت تکواندوی دانشجویان در تایپه

نشست روسا و مسئولین فدراسیون های ملی ورزشهای دانشگاهی و تکواندوی کشورمان به منظور برنامه ریزی برای حضور تیم تکواندوی دانشجویان در یونیورسیاد سال ۲۰۱۷ برگزار شد.

برنامه ریزی برای موفقیت تکواندوی دانشجویان در تایپه

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی، بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان (2017) تابستان سال آینده در چین تاپیه برگزار می شود که یکی از تیم های شرکت کننده کاروان ایران رشته تکواندو است. تکواندو در دور قبل رقابتهای یونیورسیاد در کره جنوبی موفق به کسب 5 طلا، یک نقره و سه برنز شده بود.

به همین منظور با هدف ادامه موفقیت های تیم تکواندوی دانشجویان کشورمان دررقابتهای پیش روی، روسا و مسئولین دو فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی و تکواندو طی نشستی با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداختند.

در این نشست که با حضور پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، دکتر دهخدا رئیس، بشیریان دبیر کل و دکتر رحیمی رئیس انجمن تکواندوی فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی برگزار شد، حاضرین به بحث و گفتگو در خصوص تشکیل و نحوه انتخاب تیم ملی تکواندوی دانشجویان برای حضور در رقابتهای بیست و نهمین دوره یوینورسیاد تابستانی دانشجویان جهان تبادل نظر کردند.

همچنین در خصوص نحوه برگزاری مسابقات انتخابی به همراه زمان و چگونگی برگزاری اردوها تا اعزام تیم و تشکیل یک تیم قدرتمند در این جلسه بحث گردید.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تیم تکواندوی دانشجویان در رقابتهای یونیورسیاد چین تایپه در دو بخش مبارزه و پومسه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان