۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین سواری هیوندا عابر پیاده را به کام مرگ فرستاد
کد خبر: ۲۲۱۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۹ ساعت: ۱۴:۳۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

سواری هیوندا عابر پیاده را به کام مرگ فرستاد

رئیس پلیس راه قزوین بیان کرد: رانندگان سمند و سواری هیوندای شاسی بلند در سلامت به سر می‌برند و فقط عابر پیاده در گذر از اتوبان به علت تصادف فوت شد.

سواری هیوندا عابر پیاده را به کام مرگ فرستاد
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با اشاره به وقوع یک تصادف در بامداد امروز اظهار کرد: پیش از اذان صبح امروز(دوشنبه) شاهد وقوع یک تصادف در اتوبان قزوین- زنجان روبروی توربین‌های شهرک کهک بودیم.

وی در ادامه افزود: در این حادثه راننده سواری سمند به علت نامشخصی از جاده به سمت چپ منحرف شده و به گاردیل وسط اوتوبان برخورد می‌کند و به واسطه خسارت ایجاد شده در لاین 2 خودروی خود را متوقف می‌کند.

رئیس پلیس راه قزوین ادامه داد: با وقوع این حادثه راننده سواری سمند از خودروی خود پیاده شده و در فاصله 50 متری ماشین خود می‌ایستند تا بقیه رانندگان را نسبت به حادثه ایجاد شده مطلع کند.

وی اذعان کرد: اما در همین فاصله سواری هیوندای شاسی بلندی ابتدا با عابر پیاده ای تصادف کرده و سپس با سمند برخورد می‌کند.

بیگلری عنوان کرد: در این تصادف 50 درصد راننده سواری هیوندای شاسی بلند به دلیل عدم توجه به جلو و 50 درصد هم عابر پیاده که از اتوبان عبور می‌کرده مقصر هستند.

وی گفت: رانندگان سمند و سواری هیوندای شاسی بلند در سلامت به سر می‌برند و فقط عابر پیاده در گذر از اتوبان به علت تصادف فوت شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان