۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۲۱۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی قزوین؛

جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی به منظور ارج نهادن به سعی و تلاش مطبوعات محلی در راستای تبلیغ دینی و فرهنگی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، چهارمین جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی به منظور ارج نهادن به سعی و تلاش مطبوعات محلی در راستای تبلیغ دینی و فرهنگی و همچنین ترویج آموزه‌های دینی بر اساس تفکر عقلانی به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.

بخش‌های این جشنواره شامل مقاله، داستان، شعر، عکس و گزارش خبری بوده و آخرین مهلت ارسال آثار تا 5 دی ماه سال جاری تعیین شده است و تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نیز اوایل اسفندماه ۹۵ می‌باشد.

آثار ارسالی باید حداکثر تا ۳ اثر در هر بخش حاوی مطالب پیرامون حوزه‌های علوم دینی باشد .
علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که از دهه فجر سال گذشته تا پاییز امسال، در یکی از رسانه‌های محلی و یا خبرگزاری ‌ها منتشر شده است را به دبیرخانه ارسال کنند.

کلیه آثار باید به صورت ۳ نسخه شامل کپی از نشریه(دارای شماره نشریه)، یک نسخه اصل نشریه، فایل word آثار (مقالات، داستان، عکس، شعر، گزارش خبری و…) در قالب CD (جهت چاپ در کتابچه جشنواره) به دبیرخانه ارسال شود ضمن اینکه تکمیل فرم شرکت در جشنواره دین در رسانه‌های محلی توسط مدیر مسئول نشریه الزامی است.

به آثار برگزیده در هریک از بخش‌های مذکور (نفرات اول تا سوم) جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره باید آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، چهارراه عمران، اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین (واحد پژوهش و آموزش) ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33341626 028 داخلی 154 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان