۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: ۲۲۱۰۸۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۹ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه در عیادت از "سردار حمزه قربانی":

امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس حوزه علمیه در عیادت از "سردار حمزه قربانی" عنوان کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که فرهنگ ایثار و شجاعت موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام علی عباسی رئیس حوزه علمیه قزوین روزگذشته(یکشنبه) با حضور در بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز با یادگار دوران دفاع مقدس، جانباز سردار حاج حمزه قربانی دیدار و از خدای متعال آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این رزمنده دوران دفاع مقدس کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و حماسه آفرینی ایثارگرانی است که با جان و دل از میهن خود دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان کارنامه درخشان ملت رشید و ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ این مرز و بوم فراموش نشدنی است.

این مسئول عنوان کرد: آنچه موجب پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار وشهادت‌طلبی بود که امروز نیز این عشق در وجود تک تک این مردم جاری شده و همین مهم موجب ترس دشمن از ایران اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار است، چرا که فرهنگ ایثار و شجاعت موجب ترس دشمنان شده و موفقیت، سربلندی و عزت ایران را به دنبال دارد.

عباسی با اشاره به اینکه امروز ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس به الگویی موفق و کامل برای سایر ملت‌های آزاده جهان تبدیل شده است، عنوان کرد: امروز هر چه داریم، از فداکاری‌ها و رشادت‌های عزیزانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: پیشرفت روز افزون ایران در همه حوزه‌های علمی، اقتصادی، صنعتی و پزشکی، مرهون جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

این استاد حوزه علمیه قزوین یادآور شد: بسیاری از توفیقات نظام اسلامی بعد از هشت سال جنگ تحمیلی نتیجه ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگرانی است که در طول آن سال‌ها در عرصه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از جان گذشتگی کردند.
انتهای پیام/2002




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان