۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سایت خبرگزاری صدا و سیمای قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۲۲۰۹۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۸ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

سایت خبرگزاری صدا و سیمای قزوین افتتاح شد

سایت خبرگزاری صدا و سیمای قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح شد.

 سایت خبرگزاری صدا و سیمای قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مراسم افتتاح سایت خبرگزاری صدا و سیمای استان قزوین پیش از ظهر امروز(یکشنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد.

ابوالفضل معصومی‌فر مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: در دنیای ارتباط و رسانه، خبرگزاری ‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در جهت گیری سیاست‌های منطقه‌ای و دنیا و همچنین شکل‌گیری اندیشه جوامع دارند و در بسیاری از حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کنند.

وی افزود: 5 خبرگزاری ‌ پرقدرت و باسابقه دنیا در کشورهای آمریکا، روسیه، فرانسه، انگلیس فعالیت دارند که سرنوشت ملت‌ها را رقم می‌زنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین خاطرنشان کرد: بیش از دو سوم اخبار توسط خبرگزاری ‌ها تولید می‌شود و بیشتر رسانه‌ها مصرف کننده تولیدات خبری خبرگزاری ‌ها هستند.

وی عنوان کرد: بنیانگذار عمده خبرگزاری ‌های مطرح جهان، صهیونیست‌ها هستند که سرمایه‌گذاری و اداره این رسانه‌ها نیز توسط آنها انجام می‌شود در واقع هیچ خبری در دنیا منتشر نمی‌شود مگر اینکه به امضای آنها برسد.

معصومی‌فر اضافه کرد: مبالغ هنگفتی صرف تولید و انتشار خبر با هدف جهت دهی افکار دنیا می‌شود بنابراین با توجه به حجم گسترده‌ای از رسانه‌ها که در اختیار صهیونیست‌ها قرار دارد حق را ناحق جلوه می‌دهند.

صداقت حلقه مفقوده در خبرگزاری ‌های دنیاست
وی ادامه داد: برای مقابله با رسانه‌های بیگانه باید در زمینه ابزارهای تولید و انتشار خبر سرمایه‌گذاری کنیم البته کارهای وسیعی صورت گرفته و رسانه ملی و همه رسانه‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در این زمینه فعالیت دارند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین تصریح کرد: خبرگزاری صدا و سیما با هدف مرجعیت خبر در حوزه‌های مختلف پایه گذاری شده و امروز در اولین سال بنیانگذاری این خبرگزاری شاهد افتتاح آن در استان‌ها هستیم.
 
وی عنوان کرد: این امر با هدف اینکه همه خبرها در بخش‌های مختلف علاوه بر استفاده در صدا و سیما بتواند منبعی برای سایر رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی بوده و به جای مصرف تولیدات سایر رسانه‌ها، تولید کننده اخبار باشد، انجام شده است.

معصومی‌فر با بیان اینکه صداقت حلقه مفقوده در خبرگزاری ‌های دنیا بوده و دست‌اندرکاران آنها در تلاش برای وارونه جلوه دادن حقایق هستند، خاطرنشان کرد: خبرگزاری صدا و سیما با شعار صحت، دقت و صداقت فعالیت خود را شروع کرده است و قرار است تا حقایق را به اطلاع عموم مردم برساند.

وی تاکید کرد: خبرگزاری صدا و سیما، زبان گویای نظام جمهوری اسلامی ایران است و صرفنظر از دیدگاه‌های مختلف به اعتبار منتسب بودن به نظام، بیان کننده اهداف نظام است.

این مسئول بیان کرد: آرشیو خبری تلویزیونی برای مخاطبان در دسترس است و همه علاقمندان حوزه خبر می‌توانند به صورت آنلاین و لحظه‌ای به تولیدات خبری دسترسی داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان قزوین در پایان گفت: افتتاح خبرگزاری صدا و سیمای استان می‌تواند سرفصل جدیدی از فعالیت‌های خبری را رقم بزند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان