۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مطهری; همه تیم فولاد انصاری نیست/ می‌توانستیم در رده سوم جدول هم قرار بگیریم
کد خبر: ۲۲۰۷۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مطهری; همه تیم فولاد انصاری نیست/ می‌توانستیم در رده سوم جدول هم قرار بگیریم

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: ساسان انصاری بازیکن بسیار خوبی در تیمش است اما همه فولاد فقط این بازیکن نیست.

مطهری; همه تیم فولاد انصاری نیست/ می‌توانستیم در رده سوم جدول هم قرار بگیریم

حمید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شرایط تیم پیکان تا هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط ما از اول فصل خوب است. هدف ما در لیگ امسال ثبات برای تیمی مثل پیکان بود. چون به هر حال در این چند سال اهالی فوتبال و ژورنالیست‌ها عنوان آسانسوری را برای تیم پیکان در نظر گرفته بودند.هدف ما این بود که ذهنیت‌ها را نسبت به پیکان عوض کنیم و فکر می‌کنم در این هدف هم موفق بوده‌ایم. به نظرم با توجه به شرایط باشگاه و تیم می‌توانیم این روند را ادامه دهیم. 

وی درباره اینکه جایگاه ششمی فعلی پیکان آیا می‌توانست بهتر باشد، تصریح کرد: با توجه به بازی‌هایی که انجام داده‌ایم به نظرم می‌توانستیم شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. ما می‌توانستیم حتی در رده سوم یا چهارم جدول قرار بگیریم اما به هر حال اتفاقاتی رخ داد که تا اینجای لیگ فعلا ششم هستیم. توان اینکه بهتر شویم را داریم و می‌توانیم با زحماتی که می‌کشیم بهتر هم بشویم. 

مربی تیم پیکان در خصوص اینکه در نیم‌فصل این تیم تقویت خواهد شد و یا برنامه‌ای برای این موضوع وجود ندارد، اظهار داشت: ما خیلی دنبال بازیکنان اسم و رسم‌دار نیستیم و تا اینجا اعتماد خوبی به جوانانمان کردیم که پاسخ آن را هم گرفته‌ایم اما به هر حال طبیعی است در نیم‌فصل تغییراتی در هر تیمی به وجود بیاید. 

وی ادامه داد: ما یکسری بازیکن جوان را زیر نظر گفتیم به خصوص بازیکنان رده‌های امید و بازیکنانی که در لیگ یک بازی می‌کنند. ما برای دیدن بازی این بازیکنان وقت گذاشته‌ایم اما همانطور که گفتم به دنبال بهتر شدن شرایط و ثبات در تیم هستیم. مطمئن باشید همین که شرایط تیم روی غلتک خوبی بیفتد از جوانان تیم ما بیشتر خواهید شنید. همانند همان کاری که در تیم سایپا کردیم و بازیکنانی مثل مهدی ترابی، علی شجاعی، محمد سلطانی و ... به فوتبال ایران معرفی کردیم. مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم در این کار تبحر خاصی دارد.

مطهری درباره بازی این هفته پیکان مقابل فولادخوزستان که چندین هفته است که اوج گرفته، اظهار داشت: مجید جلالی فولاد را خوب می‌شناسد. همانطور که سایپا را خوب می‌شناخت. جا دارد از همین طریق برد مقابل سایپا را به کارگران زحمت کش ایران خودرو و مدیرعامل باشگاه تبریک بگویم. به اعتقاد ما همه بازی‌های لیگ سخت است و دیگر بازی راحت وجود ندارد اما با توجه به آنالیزی که کرده‌ایم سعی می‌کنیم در زمین خودمان فوتبال خوبی ارائه دهیم. از طرف دیگر باید بگویم که فولاد تیم بسیار خوبی است که هفته‌هاست شرایط خوبی دارد. نعیم سعداوی مربی این تیم هم دوست صمیمی و هم‌بازی من در پرسپولیس بود. ما آنالیز خوبی نسبت یه این تیم داریم و تمرینات‌مان را بر طبق بازی حریف انجام می‌دهیم. ضمن احترام به تیم خوب فولاد و هواداران این تیم همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با 3 امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

مربی تیم پیکان درباره عملکرد ساسان انصاری مهاجم فولاد که 12 گل زده و آقای گل لیگ است و این روزها در بهترین شرایط خود قرار دارد، اظهار داشت: ساسان انصاری بازیکن بسیار خوبی است اما همه فولاد خوزستان انصاری نیست. ما نمی‌توانیم زحمات سایر بازیکنان این تیم را نادیده بگیریم هر چند که انصاری یک مهره کلیدی است اما آنها بازیکنان خوب دیگری هم در همه پست‌ها دارند. انصاری در بخش هجومی فولاد تاثیرگذار است اما ما نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌شناسیم و یک بخش قوت فولاد هم ساسان انصاری است که ما باید ارتباط‌مان را با سایر بازیکنان قطع کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان