۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین دولت با هیجان خاصی گزارش‌های نادرست از برجام به مردم داد/ مذاکره کنندگان توبه و عذرخواهی کنند
کد خبر: ۲۲۰۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۶ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

دولت با هیجان خاصی گزارش‌های نادرست از برجام به مردم داد/ مذاکره کنندگان توبه و عذرخواهی کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رییس جمهور و دست اندرکاران مذاکره که با هیجان خاصی آمدند و به مردم آمار و گزارش‌های غلط در مورد رفع تحریم‌ها دادند باید در پیشگاه خدا توبه و از مردم عذرخواهی کنند.

دولت با هیجان خاصی گزارش‌های نادرست از برجام به مردم داد/ مذاکره کنندگان توبه و عذرخواهی کنند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت اظهار کرد: برای اظهار ارادت نسبت به نبی‌اکرم (ص) یک روز کافی نیست لذا به یک هفته نیاز داریم تا هم روایت اهل سنت و هم روایت شیعه پوشش داده شود.

وی افزود: هفته وحدت فرصت گران بهایی است تا دل‌های همه پیروان قرآنی به هم بپیوندد و زمینه بیداری و بصیرت پیروان پیامر گرامی اسلام با این وحدت و برادری مهیا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه ابراز کرد: در طول تاریخ همیشه استعمار در تلاش بوده بین حوزه و دانشگاه اختلاف ایجاد کند؛ اما به برکت حضور اندیشمندان حوزوی از جمله شهیدان مطهری و مفتح، این زمینه پیوند ایجاد شد.

عابدینی اضافه کرد: امروز دانشگاه‌ها بیشتر از هر زمان دیگری احساس نیاز می‌کنند که اندیشمندان حوزوی باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند تا معارف اسلامی و اعتقادات راسخ آرمانی را به دانشجویان و اساتید بیاموزند.

امام جمعه قزوین در ادامه گفت: اساتیدی هم در دانشگاه‌ها حضو دارند که بسیار به معارف اسلامی و اعتقادی علاقه مند بوده و پیوند این دو گروه، آینده‌ای روشن و امیدوار کننده‌ای را در دانشگاه‌ها به ما نوید می‌دهد.

اخوت و برادری دینی باید در دل‌ها و رفتار ما موج بزند

وی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) مایه ایجاد وحدت هستند، افزود: باید در مجموعه‌های کوچک‌تر با دل بستن به خدا و پیغمبر دنبال وحدت ایمانی باشیم و این اخوت و برادری دینی در دل‌ها و رفتار ما موج بزند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آزادی شهر حلب، گفت: این آزادی محصول گفت‌وگو و مذاکره نبود چراکه برخی از مذاکرات و کارشکنی‌های حیله گرانه غربی‌ها باعث شد تا این آزادی به تاخیر بیفتد.

عابدینی اذعان کرد: آزادی حلب مرهون ایستادگی و مقاومت مجاهدان فی‌سبیل‌الله و بسیج عمومی مردم متعهد و مسلمان بود و همچنین پیاده کردن تجارب دفاع مقدس توسط مستشاران ما در این سرزمین موجب آزادی آن شد.

آزادی حلب روحیه نیروهای مقاومت اسلامی را در تمام دنیا تقویت کرد

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه آزادی حلب روحیه نیروهای مقاومت اسلامی را در تمام دنیا تقویت کرد، گفت: با آزادی حلب نقشه استعماری آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و اسرائیل نقش بر آب و ستون فقرات تروریسم شکسته شد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم تاکید فرمودند که رژیم صهیونیستی در ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت، اظهار کرد: آزادی حلب شیب این سقوط را تندتر کرده و لذا به همت امت اسلام بستگی دارد که این زمان کوتاه‌تر شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بدعهدی آمریکا عنوان کرد: خداوند متعال یهودیان مستکبر را در جای جای قرآن کریم معرفی کرده به طوری که میثاق شکنی کار آن‌ها است.

عابدینی افزود: این مستکبران به آیات خداوند کفر می‌ورزند و پیغمبر کشی و کودک کشی و نابودی سرزمین‌ها در ذات آن‌ها وجود دارد پس آیا می‌توان گفت که اینان نجیب و مودب هستند؟! آیا کد خدا هستند؟! آیا می‌شود با آن‌ها گفت‌وگو کرد تا دنیا امنیت یابد؟!

امیدواران به مذاکره با آمریکا امروز ژست حزب اللهی به خود گرفته‌اند

امام جمعه قزوین ابراز کرد: مقام معظم رهبری به بارها بدبینی خود نسبت به مذاکرات را ابراز کردند و مکرر فرمودند که نتیجه‌ای نخواهد داشت و وقت ما را تلف می‌کنند و منافع ما را به خطر می‌اندازند.

وی در ادامه گفت: مردم ما، دانشمندان و سیاستمداران ما این خطرات را بارها گوش زد کردند که مذاکره با آمریکا حاصلی نخواهد داشت و اما امروز شاهد بدعهدی آمریکا و پس از صرف بسیاری از امکانات و فرصت‌های خود هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: حالا کم کم کسانی که این ضررها را به ما وارد کردند، ژست انقلابی و حزب اللهی به خود می‌گیرند و برای مردم سخنرانی‌های انقلابی می‌کنند.

عابدینی افزود: ما خوشحال می‌شویم که این‌ها حزب الهی شوند اما شرط دارد؛ رییس جمهور و دست اندرکاران مذاکره که با هیجان خاصی آمدند و به مردم آمار و گزارش‌های غلط در مورد رفع تحریم‌ها دادند باید دو کار مهم انجام دهند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: اول توبه در پیشگاه خداوند و دوم عذرخواهی از ملت ایران است تا مردم گذشته را فراموش کنند وگرنه هرگز گذشته فراموش نخواهد شد.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان