۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین قلعه‌نویی; اگر چمن خوب داشتیم راحت‌تر به هواداران قول قهرمانی می‌دادیم/به بازیکنان گفتم کمتر درگیر فضای مجازی شوند
کد خبر: ۲۲۰۵۳۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

قلعه‌نویی; اگر چمن خوب داشتیم راحت‌تر به هواداران قول قهرمانی می‌دادیم/به بازیکنان گفتم کمتر درگیر فضای مجازی شوند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگر در بازی فردا نتوانیم فضا را از سپاهانی‌ها بگیریم به مشکل خواهیم خورد.

قلعه‌نویی; اگر چمن خوب داشتیم راحت‌تر به هواداران قول قهرمانی می‌دادیم/به بازیکنان گفتم کمتر درگیر فضای مجازی شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: هفته وحدت را تبریک می‌گویم و در مورد بازی هم باید بگویم که سپاهان، مردمش، کادر فنی، مسئولان و در مجموع تمام آنها یک جنتلمن هستند. من 2 سال آنجا بودم و خاطرات خوبی با آنها دارم که به آن افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: از اصفهانی‌ها خاطرات خوشی دارم و معتقدم آنها به معنای واقعی باشگاه هستند و دوست دارند به ورزش مملکت کمک کنند. سپاهان تیم خوبی است که هفته گذشته 4 گل به ثمر رسانده است. آنها بازیکنان جوان و سرعتی دارند که اگر فضا را از آنها نگیریم به مشکل می‌خوریم.

قلعه‌نویی افزود: از بازیکنان خواستم تا از فضای پیروزی‌های اخیر خارج شوند و کمتر درگیر فضای مجازی و مصاحبه و ... شوند. متاسفانه آنها شرایطی دارند که گاهی در باد پیروزی‌های خود می‌خوابند. 

وی گفت: اگر ببینیم متوجه می‌شویم که حالا کسی در مورد قهرمانی تیم ملی پرتغال حرفی نمی‌زند و همه درگیر مسائل و نتایج تیم‌های باشگاهی هستند. به همین دلیل به بازیکنان گفته‌ام به فکر بازی با سپاهان، گچساران و ... باشند. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: اگر اسم این مسابقات را لیگ بگذاریم که نمی‌توان این کار را کرد تیم‌ها هر هفته شرایط بهتری پیدا می‌کنند چون در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند. به هر حال ما تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی منطقی 3 امتیاز را بگیریم تا جایگاه‌مان را در جدول حفظ کنیم و منتظر شرایط رقیب‌مان باشیم.

قلعه‌نویی گفت: ویسی از دوستانمان است و اگر گفته تمام فکر و ذکرش این است که اول گل نخورند باید بگویم که حرف بیراهی نزده چرا که این موضوع دغدغه فکری ما هم است. تمام تیم‌هایی که برابر ما قرار می‌گیرند انگیزه فراوانی دارند که برابر هیچ تیمی اینگونه نیست که این موضوع باعث افتخار و غرور ماست. تیم‌ها معمولا با لایه‌های دفاعی متعدد برابر ما ظاهر می‌شوند اما ما هم راهکارهای خاص خود را داریم چرا که روی هوا و زمین خوب هستیم. 

وی با اشاره به یخبندان و سرمای شدید هوا عنوان کرد: اعتقاد من این است که ما فقط برابر سایپا خوب نبودیم و حتی در بازی‌هایی که مساوی هم کردیم لیاقت برد را داشتیم. من وجدان دارم و حرف‌های غیرمنطقی نمی‌زنم. اگر ما چمنی مانند ورزشگاه آزادی داشتیم راحت به هواداران قول قهرمانی می‌دادم. سبک تیم ما به گونه‌ای است که نمی‌تواند فوتبال بکش بکش داشته باشد. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر شرایط ورزشگاه یادگار امام فراهم شود تا ما بتوانیم از آن استفاده کنیم. بازیکنان من سرعتی و تکنیکی هستند و شرایط چمن می‌تواند به آنها کمک کند. برای بازی فردا 2 بازیکن یعنی بنگر و آقایی رادر ترکیب خود نداریم.

قلعه‌نویی در خصوص شرایط فرزاد حاتمی اظهار داشت: هر مربی باید یک پازل تاکتیکی داشته باشد و بر اساس آن بازیکنانش را بچیند. من معتقدم حاتمی می‌توانست بعد از علی دایی نفر اول مهاجمان ایران باشد اما فراز و نشیب‌های زیادی داشت و به خودش ضربه زد. حاتمی سال گذشته هم یکی از خوب‌های ما بود که روی هوا بسیار مؤثر واقع شد.

وی با بیان اینکه ما یک ستاره داریم که آن هم تراکتور است،‌گفت: سال گذشته بازیکنان خیلی خوبی در تراکتور بودند که وقتی از این تیم جدا شدند نتوانستند مثل سال گذشته بدرخشند. امسال هم بازیکنی مانند سروش رفیعی تاکنون تنها 30 یا 40 درصد کیفیت خود را بروز داده است و یا اینکه ایرانپوریان را با سال قبل مقایسه کنید تا شاهد پیشرفتش باشید. خالد شفیعی هم می‌توانست یکی از بهترین مدافعان ایران باشد اما متاسفانه دیر با او آشنا شدم. در مجموع ما یک ستاره داریم که آن هم تراکتور است.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان