۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین رئیس مجلس با آیت‌الله میبدی دیدار کرد
کد خبر: ۲۲۰۴۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۵ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

امروز صبح؛

رئیس مجلس با آیت‌الله میبدی دیدار کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با آیت‌الله میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان دیدار کرد.

رئیس مجلس با آیت‌الله میبدی دیدار کرد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان به این استان سفر کرده، صبح امروز با حضور در بیت آیت‌الله سید محمدرضا طاهایی میبدی مدیر حوزه علمیه رضویه گرگان از وی عیادت و دیدار کرد.

آیت‌الله سیدمحمدرضا میبدی از علمای برجسته کشور و مدیر مدرسه رضوی گرگان است.

آیت‌الله میبدی متولد سال 1299 شمسی در شهرستان میبد از توابع استان یزد علوم دینی را در شهرهای تهران، قم و نجف اشرف نزد علمای بزرگی همچون آیات عظام خویی، قمی و شیرازی فرا گرفته است.

قرار است پس از این دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای گرگان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کند و سپس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان برای سخنرانی در اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان حضور می‌یابد.

دیدار مردمی و با برگزیدگان شهرستان علی‌آبادکتول، دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی شهرستان آزادشهر و دیدار با ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی شهرستان گنبدکاووس به مناسبت هفته وحدت از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر آقای لاریجانی است.

حضور در نشست شورای اداری شهرستان‌های کلاله، مینودشت، گالیکش و آزادشهر در شهرستان کلاله، نشست با فعالان بخش اقتصادی و شرکت در جلسه شورای اداری استان گلستان از برنامه‌های سفر روز پایانی رئیس مجلس در استان گلستان است.
 



انتهای پیام/1404
منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان