۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رایزنی های گسترده برای برکناری شهردار محمدیه
کد خبر: ۲۲۰۳۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شنیده ها؛

رایزنی های گسترده برای برکناری شهردار محمدیه

ایرج زاهدپور شهردار محمدیه بر شمشیر دو لبه ماندن و نماندن مدیران شورا قرار گرفته است.

رایزنی های گسترده برای برکناری شهردار محمدیه
به گزارش صبح قزوین، ایرج زاهدپور شهردار موفق شهر محمدیه که برای سومین دوره متوالی در سمت شهرداری محمدیه ابقا شده است با اینکه بیش از چندماه از شروع به کار چهارمین دوره شورای چهار نمی‌گذرد به دلایل نامعلومی عذرش خواسته شده است.
شنیده ها حاکی از آن است که تصمیم هایی از سوی شورای شهر محمدیه اتخاذ شده است که دو گزینه برای این سمت معرفی شوند.
سیاوش طاهرخانی که ریاست شهرداری محمدیه را در یک دوره و عضویت در دو دوره شورای شهر را در کارنامه خود دارد و برای دوره چهارم نیز کاندیدای شورای شهر قزوین بوده و از سوی مردم صاحب اکثریت آرا نشد، از اولویت اصلی برای سمت شهرداری محمدیه است.
همچنین شنیده شده بهزادپور نیز گزینه بعدی برای این سمت می‌باشد.
لازم به ذکر است این برکناری با مخالفت های زیادی از سوی صاحب نظران در این شهر همراه است، شنیده شده حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه نیز با این برکناری مخالف بوده و از اعضای شورای شهر محمدیه نیز 3 مخالف و 4 موافق دارد.
برخی از مخالفان به عملکرد عالی ایرج زاهدپور در سمت شهردار محمدیه اشاره می‌کنند که در این چند دوره توانسته این شهر را با سازندگی های خوبی که داشته از شهرهای برتر کشور و حتی جزء هزار شهر برتر جهان کند، همچنین این افراد با حضور سیاوش طاهرخانی به دلیل برخی عملکردها که در گذشته داشته به شدت اعتراض دارند.
برخی افراد نیز این برکناری را سیاسی دانسته و از مسئولین استانی خواستار ورود به این قضیه هستند؛ شایان ذکر است طی جلساتی تا آخر هفته قرار است تصمیم نهایی اتخاذ شود.
انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان