۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین با این نوشیدنی‌ها کلیه را پاکسازی کنید
کد خبر: ۲۲۰۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۴ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

درمان خانگی؛

با این نوشیدنی‌ها کلیه را پاکسازی کنید

امروزه با افزایش ریسک‌های سلامتی و سبک زندگی امروزی، بسیاری از افراد با مشکلات کلیوی مواجه هستند و ضرورت پاکسازی کلیه بیش از پیش حس می‌شود.

 با این نوشیدنی‌ها کلیه را پاکسازی کنید
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، داشتن یک رژیم غذایی خوب به همراه آبرسانی کافی و نوشیدن منظم هر یک از نوشیدنی‌های زیر که برای کلیه مفید هستند، کار کلیه‌ها را در سطح مطلوبی حفظ خواهد کرد. در ادامه ۵ مورد از بهترین نوشیدنی‌های پاک کننده‌ی کلیه که باید حتما امتحان کنید به شما ارائه می‌شود:

۱. آب چغندر

آب چغندر به خاطر این که حاوی بتائین است مزایای مفیدی برای مجاری ادراری دارد. بتائین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که، مثل آب ذغال اخته، اسیدیته‌ی ادرار را افزایش می‌دهد، در نتیجه از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کند.

 

۲. آب ذغال اخته

 

آب ذغال اخته محبوب‌ترین درمان برای مجاری ادراری است. این آب میوه کمک می‌کند رشد باکتری که به عفونت مجاری ادراری منجر می‌شود متوقف شود. این امر با افزایش اسیدیته‌ی ادرار اتفاق می‌افتد که چسبیدن باکتری را به مجاری ادراری مشکل تر می‌کند.

 

۳. مخلوط آب میوه و سبزیجات

 

نوشیدن مخلوط آب میوه و سبزیجات راه بسیار موثری برای تمیز کردن کلیه‌ها است. این به خاطر آن است که این مخلوط آب میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین‌ها است که به سم زدایی کردن از بدن کمک می‌کند و بار اضافی تحمیل شده بر کلیه‌ها و کبد را کم می‌کند.

میوه‌هایی مثل سیب، مرکبات، گلابی و هلو وقتی که با سبزیجاتی مثل خیار، کلم پیچ و اسفناج ترکیب می‌شوند، فوق‌العاده هستند.

 

۴. نوشیدنی‌های خانگی

 

برای درست کردن نوشیدنی پاک کننده‌ی کلیه در خانه، آب نوشیدنی را با آب لیمو، سرکه‌ی سیب و مکملی به نام رنال ترکس(Renaltrex) ترکیب کنید.

مواد تشکیل دهنده‌ی رنال ترکس، به تقویت و سم‌زدایی کلیه‌ها کمک می‌کند. این عمل در تقویت سلامت کلی کلیه‌ها بسیار حیاتی است.

 

۵. آب لیمو

 

مصرف منظم آب لیمو کمک می‌کند از خطر تشکیل سنگ کلیه جلوگیری کنیم. این محلول بسیار اسیدی است، که به حل کردن سنگ‌ها کمک می‌کند و سطوح سیترات ادرار را افزایش می‌دهد که این ماده نیز با تشکیل سنگ کلیه مقابله می‌کند.

برای یک پاکسازی سریع و آسان، یک لیتر آب را با آب ۴-۵ لیمو ترکیب کنید و بعد آن را بنوشید.





انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان