۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین المان شهدای گمنام روستای خوزنین احداث می‌شود
کد خبر: ۲۲۰۲۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۴ ساعت: ۹:۵ ↗ لینک کوتاه

با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا؛

المان شهدای گمنام روستای خوزنین احداث می‌شود

با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا، المان شهدای گمنام روستای خوزنین احداث می‌شود.

المان شهدای گمنام روستای خوزنین احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، جلسه‌ هماهنگی احداث المان شهدای گمنام روستای خوزنین عصر روز گذشته در دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین برگزار شد.

این جلسه با حضور کریم حبیبی‌انبوهی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، عبدالحسین وحیدی، رئیس اداره مسکن و گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و سایر اعضا برگزار شد.

در جلسه فوق مطرح شد، روستای خوزنین سه شهید گمنام دارد، با توجه به موقعیت جغرافیایی مزار این شهیدان در کنار جاده ترانزیت، مقرر شده که المانی برای آنها احداث شود.
تاکنون 500 میلیون ریال برای ساخت این المان در فرمانداری بویین‌زهرا مصوب شده است.

طرح اولیه احداث المان شهدای گمنام روستای خوزنین نیز توسط سازمان حفظ آثار و نشر ارزهای دفاع مقدس استان قزوین طراحی شده است.

در این جلسه بعد از بحث و بررسی حاضرین، مقرر شد که طرح فوق با مسئولان مربوطه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بازنگری شود تا طرح با نگاه مناسب‌تری طراحی شود.

اعتبار اولیه برای ساخت المان شهدای گمنام روستای خوزنین پیش‌بینی شده یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که 500 میلیون ریال آن تخصیص پیدا کرده است.

همچنین در این جلسه مقرر شد، در خصوص نحوه‌ اجرای عملیات عمرانی و تامین اعتبار کامل ساخت المان شهدای گمنام روستای خوزنین در جلسه آتی که در فرمانداری بویین‌زهرا برگزار خواهد شد، بعد از بحث و بررسی‌های لازم اعضا، تصمیم‌گیری شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان