۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین برف و کولاک میهمان استان قزوین می‌شود
کد خبر: ۲۲۰۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۳ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

در روزهای پایانی هفته؛

برف و کولاک میهمان استان قزوین می‌شود

در روزهای پایانی هفته بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف است که در مناطقی از جاده‌ها سبب لغزندگی و کاهش دید افقی خواهد شد.

برف و کولاک میهمان استان قزوین می‌شود
مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره وضعیت جوی استان طی روزهای آینده اظهار کرد: بنابر تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از اواخر وقت چهارشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی زودگذر به منطقه به تدریج شاهد افزایش ابرها خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: افزایش ابرها تا بعدازظهر روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت، همچنین در بعضی ساعات بارش برف و باران و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: از بعدازظهر پنج شنبه تا اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف است، عنوان کرد: این برف در مناطقی از جاده‌ها سبب لغزندگی و کاهش دید افقی خواهد شد.

بهروزی اضافه کرد: با توجه به وزش بادهای شدید احتمال پدیده کولاک در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی وجود دارد، از این رو توصیه می‌شود اقدامات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی درنظر گرفته شود.

وی در پایان گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با دمای 4 درجه سانتی گراد زیر صفر و بیشینه دما مربوط به رازمیان به 15 درجه سانتی گراد بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان