۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین افتتاح طرح گازرسانی به منطقه الموت در دهه فجر سال جاری
کد خبر: ۲۲۰۰۶۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۳ ساعت: ۸:۲۵ ↗ لینک کوتاه

در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران توافق شد؛

افتتاح طرح گازرسانی به منطقه الموت در دهه فجر سال جاری

در دیدار استاندار قزوین با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران درخصوص افتتاح طرح گازرسانی به منطقه الموت در ایام دهه فجر امسال توافق شد.

افتتاح طرح گازرسانی به منطقه الموت در دهه فجر سال جاری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فریدون همتی استاندار قزوین شب گذشته(دوشنبه) در دیدار با حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر تسریع در اجرای طرح گازرسانی به منطقه الموت با تامین اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز تاکید کرد.

تسریع در اجرای طرح گازرسانی به منطقه طارم سفلی و همچنین روستاهای مناطق آوج و آبگرم از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار در این جلسه با اشاره به فرارسیدن فصل سرما بر عدم قطع گاز صنایع در بحرانی و کاهش فشار گاز تاکید و خواستار حمایت شرکت گاز در راستای رونق تولید و فعالیت واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی شد.

کسب اطمینان و ضرورت حمایت شرکت گاز از واحدهای تولیدی مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی از دیگر مواردی بود که در این جلسه و نشست مشترک مطرح شد.

تامین مستمر و عدم قطع گاز نیروگاه شهید رجایی از دیگر مواردی بود که در این جلسه توسط استاندار قزوین مورد تاکید قرار گرفت.

فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار و بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان در این دیدار و نشست مشترک،استاندار را همراهی می‌کردند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان