۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در جهت حمایت توليدكنندگان و مصرف كنندگان است
کد خبر: ۲۱۹۸۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۲ ساعت: ۱۰:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول اقتصاد مقاومتي سازمان بسيج سازندگي:

برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در جهت حمایت توليدكنندگان و مصرف كنندگان است

مسئول حوزه اقتصاد مقاومتي سازمان بسيج سازندگي با اشاره به استقبال مردم از نمايشگاه دستاوردها و فروش محصولات اقتصاد مقاومتي گفت: برگزاري اين نمايشگاه فرصت مغتنمي براي توليد كنندگان و مصرف كنندگان است تا در فضايي مستقيم و بدون واسطه به نياز هاي خود دست يابند.

برگزاري نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در جهت حمایت توليدكنندگان و  مصرف كنندگان است
مهدي نيكجو، مسئول حوزه اقتصاد مقاومتي سازمان بسيج سازندگي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی اظهاركرد: نمايشگاه دستاوردها و فروش محصولات اقتصاد مقاومتي كه توسط سازمان بسيج سازندگي در سراي سعدلسلطنه برگزار شد از نظر وسعت برگزاري و تعداد غرفه مطلوب و مثبت ارزيابي مي شود.
وی افزود: اميد است اين نوع نمايشگاه ها به طور متداوم برگزار شود تا توليدكنندگان و مصرف كنندگان بدون واسطه به نيازهاي خود دسترسي پيدا كنند.

 مسئول حوزه اقتصاد مقاومتي سازمان بسيج سازندگي استان در ادامه بيان كرد: بحث ايجاد بازار مناسب براي مردم و ايجاد فضاي مناسب فروش براي توليدكنندگان از جمله اهداف مهم تشكيل اين نمايشگاه بود و اين نكته در كنار تجميع و ارائه مناسب كالاها به مردم از جمله موارد مهمي است كه هم براي صاحبان توليدي مفيد است و هم براي مردم و از سوي ديگر كمكي به توليد كنندگان استان و مردم مي شود تا با عرضه مستقيم كالا ها در فضايي بدون واسطه از منافع اين كار بهره مند شوند.

نيكجو در ادامه به ابراز رضايت توليدكنندگان از برگزاري اين نمايشگاه توسط سازمان بسيج سازندگي اشاره كرد و عنوان نمود: توليدكنندگاني كه در اين نمايشگاه حضور داشتند از برگزاري اين نمايشگاه ابراز رضايت كردند و خواستار برپايي هرچه بيشتر اين گونه نمايشگاه ها براي توليد كنندگان در طول سال به صورت متداوم بودند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميد است بتوانيم بستري مناسب براي فروش مستقيم محصولات اقتصاد مقاومتي توليدكنندگان تهيه كنيم تا هم توليدكنندگان به مطلوب خود برسند و هم مصرف كنندگان، چون با برپايي اين گونه نمايشگاه ها مردم نيز بدون واسطه به كالاي مورد نظر خود با كيفيت و قيمت مناسب دست پيدا خواهند كرد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان