۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پروژه مسکن مهر نیازمند تدبیر مدیران است/ باید مانع خسارت مردم شد
کد خبر: ۲۱۹۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۲ ساعت: ۸:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

پروژه مسکن مهر نیازمند تدبیر مدیران است/ باید مانع خسارت مردم شد

معاون اقتصادی استاندار قزوین پروژه مسکن مهر را یکی از پروژه‎های عظیم عمرانی در سطح کلان کشور دانست و افزود: استان قزوین در کنار قطب بزرگ صنعتی بودن می‌تواند به یک قطب گردشگری در کشور تبدیل شود.

پروژه مسکن مهر نیازمند تدبیر مدیران است/ باید مانع خسارت مردم شد
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در ۲۹امین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: این شورا فرصتی است برای تعامل بیشتر ارکان دولت و بخش خصوصی تا بتوانند از یک سو به رفع موانع کسب و کار بپردازند و از سوی دیگر سبب تسهیل فعالیت‌های اقتصادی شوند.

حبیبی با اشاره به رسالت این شورا در رابطه با بخش خصوصی عنوان کرد: دستگاه‎های اجرایی باید مشکلات خود را در قالب دستورالعمل و قانون به این شورا ارایه کنند تا شورا بتواند با استفاده از خرد جمعی برای رفع موانع و مشکلات موجود چاره و راهکاری اتخاذ نماید.

معاون اقتصادی استاندار قزوین پروژه مسکن مهر را یکی از پروژه‎های عظیم عمرانی در سطح کلان دانست و گفت: این پروژه توانست با دو رسالت مهم یکی در اختیار قرار دادن مسکن ارزان قیمت به متقاضیان و نیازمندان و همچنین استفاده از ظرفیت ادارات در راستای خانه‌دار شدن افراد گام بزرگی بردارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه این پروژه مثل سایر پروژه‌های بزرگ، دیگر دارای نواقص و مشکلاتی است که مردم را متضرر کرده؛ باید با کمک همه مدیران و با استفاده ازظرفیت‎های موجود استانی در راستای تکمیل آن، اقدام و همکاری لازم صورت پذیرد.

سند جامع گردشگری استان قزوین تدوین شود

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های استانی در تحقق بخش اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: صنعت کفش یکی از ظرفیت موجود در شهرستان دانسفهان است که باید مورد توجه مسئولان واقع شود.

وی ادامه داد: این صنعت شهرستانی باید تبدیل به یک صنعت استانی شود و بازار فروش این محصول فراهم شود تا هم مایه دلگرمی تولیدکنندگان و هم موجب ایجاد اشتغال بیشتر جوانان شود.

حبیبی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت نوپا و جوان در استان یاد کرد و افزود: اساس گردشگری انتقال فرهنگ، آداب و رسوم و مهمان‌نوازی هر شهر به گردشگران و مسافران است.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری یک علم و یک اقتصاد تاثیرگذار در معیشت مردم است؛ باید از این ظرفیت موجود در استان استفاده کرد .

این مسئول یادآور شد: حذف مالیات برارزش افزوده هتل‌ها، اختلاف اتاق اصناف با سازمان میراث فرهنگی، عدم وجود طرح جامع گردشگری در استان و وجود برخی از موازی‌کاری‌ها در ادارات از جمله موانع موجود در بخش گردشگری است که باید با تعامل و همفکری برطرف شودو.

وی در پایان بیان کرد: استان قزوین در کنار قطب بزرگ صنعتی بودن می‌تواند به یک قطب گردشگری در کشور تبدیل شود.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان