۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد
کد خبر: ۲۱۹۷۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۱ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از توع تریاک و حشیش و دستگیری دو سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین کشف شد

سرهنگ محسن قلی پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکستان پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی از انتقال و جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک نفر قاچاقچی در بخش ضیا آباد مطلع شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تاکستان پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با اتخاذ تدابیر لازم، متهم را شناسایی و دستگیر و مقدار ۱۳ کیلو۸۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: در اقدامی دیگر ماموران کلانتری ۲۱ محمودآباد پس از کسب خبر از فروش مواد مخدر توسط فردی در یکی از روستا های حوزه، موضوع شناسایی ودستگیری این سوداگر مرگ در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

سرهنگ قلی پور بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی پس از ورود به منزل و دستگیری فروشنده مواد، در بازرسی از منزل وی مقدار دو کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

وی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان