۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برگزار می‌شود
کد خبر: ۲۱۹۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۱ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان:

همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان قزوین برگزار می‌شود.

 همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برگزار می‌شود
 عباس برزگر ابراهیمی، جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی پاسدار نظم، امنیت و تمامیت ارضی و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به حساسیتی که جامعه نظامی و انتظامی دارند، گفت: برای حفاظت و پاسداری نیروهای نظامی مجموعه صیانتی وجود دارد که این مجموعه‌ها را ارشاد و راهنمایی می‌کنند و در صورت لزوم با افراد متخلف برخورد می‌کنند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان بیان کرد: با توجه به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی زیرمجموعه فرمانده کل قوا هستند فلذا دادسرای نظامی مختص نیروهای نظامی و انتظامی است.
برزگر‌ابراهیمی در ادامه افزود: هرساله در استان همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در استان برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: امسال همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با میزبانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی اعم از ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و وزارت دفاع برگزار می‌شود.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: این همایش با عنوان و محور"فرار از خدمت" 22 آذرماه در سالن جلسات شهید حسن پور برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان ابراز کرد: برنامه‌ها و کارگروه‌های مختلفی درجهت پیشگیری از وقوع جرم در این همایش اجرا خواهد شد که نتیجه این کارگروه‌ها به مجموعه‌ها ابلاغ می‌شود.
وی با اشاره به محور همایش "فرار از خدمت" عنوان کرد: عوامل درون سازمانی و برون سازمانی در این امر نقش دارند، که عوامل برون سازمانی از جمله مسائل اقتصادی، خانوادگی، اعتیاد و اشتغال بیشترین عامل فرار از خدمت است.
این مسئول با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 4 مورد فرار از خدمت در سپاه صاحب الامر (عج) استان اتفاق افتاده است، ابراز کرد: یک مورد عامل درون سازمانی و عامل سه مورد آن برون سازمانی بوده است.
وی در ادامه اضافه کرد: ایجاد انگیزه و تقویت روحیه سربازان، به کارگیری نیروها در تخصص خود، بسته‌های تشویقی و اعزام نیروها به محل زندگی خود برای خدمت از جمله اقداماتی است که به کاهش جرم فرار از خدمت سربازان می‌تواند کمک شایانی بکند.
برزگر ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در همایش پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح با همفکری مسئولین و فرماندهان راهکارهایی جهت کاهش فرار سربازان از خدمت ارائه خواهد شد که امیدواریم با تدبیر و برنامه ریزی به مرحله عمل برسد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان