۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بانک‌ها با کاهش سود تسهیلات از تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت کنند
کد خبر: ۲۱۹۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۱ ساعت: ۷:۵۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس:

بانک‌ها با کاهش سود تسهیلات از تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت کنند

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با اینکه اشتغال‌زایی یکی از مشکلات بزرگ جامعه محسوب می‌شود، گفت: بانک‌ها باید سعی در کاهش سود تسهیلات برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داشته باشند.

بانک‌ها با کاهش سود تسهیلات از تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت کنند
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، روح اله بابایی صالح، نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: صادرکنندگان و تولیدکنندگان نمونه کشور با توکل به خدا و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در زمینه جهاد اقتصادی اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در شرایطی که سرمایه گذاری در کشور ما آینده مشخصی نداشته، کار تولیدکنندگان جهاد به شمار می‌آید.

بابایی صالح تصریح کرد: تولیدکنندگان برای ترغیب مردم به استفاده از محصولات داخلی باید کیفیت آن را بالا ببرند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید سعی در کاهش سود تسهیلات برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داشته باشند ،افزود: بازپرداخت اقساط برای تولیدکنندگان در شرایط فعلی بسیار مشکل است.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس عنوان کرد: آمریکا دشمن اصلی کشور ما است و تمدید تحریم‌ها علیه ایران این مسئله را روشن‌تر می‌کند لذا با توجه به اتفاقات رخ داده باید به سرمایه گذاری داخلی روی بیاوریم.

بابایی صالح اذعان کرد: باید با حمایت از سرمایه گذاران داخلی، آسودگی خاطر و استقلال فکری را برای تولیدکنندگان به وجود آوریم.

این مسئول در پایان افزود: با توجه به اینکه اشتغال‌زایی یکی از مشکلات بزرگ جامعه محسوب می‌شود به وجود آمدن استقلال اقتصادی لازمه کشور ما است.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان