۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بودجه تخصیصی به هلال احمر کافی نیست
کد خبر: ۲۱۹۵۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

بودجه تخصیصی به هلال احمر کافی نیست

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در جمع خیرین هلال احمر از کمبود بودجه هلال احمر گفت و ابراز کرد: امیدواریم در بودجه و برنامه ششم بتوانیم اعتبارات را افزایش دهیم.

بودجه تخصیصی به هلال احمر کافی نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، همایش خیرین هلال احمر پیش از ظهر امروز(شنبه) در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.
داود محمدی نماینده مردم قزوین در این همایش اظهار کرد: جمعیت هلال احمر با سایر سازمان‌ها تمایز دارد و یک جمعیت بین المللی و شناخته شده در بین مردم است .
وی در ادامه افزود: سازمان هلال احمر هر جا حضور پیدا کند آرامش و دلگرمی و دستگیری را به انسان الحاق می‌کند که برای تداوم و استمرار آن باید آمادگی لازم وجود داشته و امکانات نیز مجهز باشد.
نماینده مردم قزوین در پایان مطرح کرد: از لحاظ بودجه و امکانات نسبت به جمعیت هلال احمر توجه خاصی وجود ندارند و داوطلبان با پشتکار فراوان مشکلات را دنبال می‌کنند.
وی اظهار کرد: متاسفانه جمعیت هلال احمر علیرغم فعالیت‌های گسترده خود از کمترین منابع مالی برخوردار است اما امیدواریم در آستانه تصویب بودجه و برنامه ششم بتوانیم اعتبارات استانی را افزایش دهیم تا ماموریت های این جمعیت تقویت شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: خدمات ارزشمند جوانانی خیرخواه که اهداف انسان دوستانه را دنبال می کنند جای تقدیر دارد.
در این مراسم گروهی از اعضا سازمان جوانان به رده داوطلبان ارتقاء یافتند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان