۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سیاستمداران آمریکایی خواستار غرق کردن قایق‌های ایران در خلیج فارس شدند
کد خبر: ۲۱۹۴۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۰ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

گستاخی غربی‌ها به بالاترین حد خود رسید؛

سیاستمداران آمریکایی خواستار غرق کردن قایق‌های ایران در خلیج فارس شدند

یک لابی ضد ایرانی، با حمایت سرمایه‌دار یهودی آمریکایی نزدیک به نتانیاهو، جلسه‌ای علیه کشورمان تشکیل داد.

سیاستمداران آمریکایی خواستار غرق کردن قایق‌های ایران در خلیج فارس شدند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» -یک لابی ضد فعالیت‌های هسته‌ای تهران در نیویورک- جلسه‌ای را در واشینگتن با عنوان «آینده سیاست ایران» تشکیل داد.

عنوان این جلسه از سوی «ایلینا روس-لهتینن»، عضو مجلس نمایندگان آمریکا و«جو لیبرمن،» عضو مجلس سنای آمریکا انتخاب شد و هدف از برگزاری آن، درخواست برای افزایش سخت‌گیری‌ها علیه ایران بود. 

مقامات آمریکایی خواستار غرق شدن قایق‌های ایران در خلیج فارس شدند


چندین عضو حاضر در این جلسه اعلام کردند آمریکا باید محدودیت‌های تحریم‌ها را بپذیرد و قایق‌های نیروی دریایی ایران را در خلیج فارس غرق کند.

لیبرمن و «مارک دابوویتز»، رئیس بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها، دو نفری بودند که در این جلسه پیشنهاداتی را مطرح کردند. 

روس-لهتینن پیشنهاد داد آمریکا علاوه بر پیشبرد این جنگ آشکار علیه ایران، باید تحریم‌هایی که بخش‌های مختلف اقتصادی این کشور را هدف قرار می‌دهند، افزایش دهد. همچنین تحریم‌هایی که در پی دستیابی ایران و گروه پنج بعلاوه یک به تواف هسته‌ای برداشته شد، باید به محض روی کار آمدن دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور منتخب آمریکا- بار دیگر اعمال شود.

اتحاد علیه ایران هسته‌ای در ابتدا شامل کشورهایی می‌شد که متعهد شده بودند با ایران تجارت نکنند. از زمان امضای توافق هسته ای ایران و رفع تحریم‌های بین المللی علیه تهران، این لابی، شرکت‌های مستقر در کشورهایی مانند فرانسه را به روبرو شدن با تحریم‌ها در صورت امضای قرارداد با ایران تهدید می‌کند.

«شلدون ادلسون»، سرمایه‌دار یهودی-آمریکایی، مدیر عامل شرکت «لاس‌وگاس سَندز» و از نزدیکان نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و توماس کاپلن –سرمایه‌دار آمریکایی- و دولت اوباما از این گروه ضد ایرانی حمایت می‌کنند.



انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان