۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دولت نتوانست مانع نفوذ و سوءاستفاده آمریکا در مذاکرات شود/ بوی تعفن سران فتنه همه جا پیچیده است
کد خبر: ۲۱۹۲۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۹ ساعت: ۱۴:۳۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

دولت نتوانست مانع نفوذ و سوءاستفاده آمریکا در مذاکرات شود/ بوی تعفن سران فتنه همه جا پیچیده است

امام جمعه موقت قزوین گفت: تیم هسته‌ای برای به سرانجام رساندن این مذاکرات تلاش کردند اما نتوانستند راه‌های نفوذ و سوءاستفاده دشمنان را ببندند و حال بی‌انصافی است که در برابر ولی امر مسلمین این‌گونه و به ناحق سخن می‌گویند.

دولت نتوانست مانع نفوذ و سوءاستفاده آمریکا در مذاکرات شود/ بوی تعفن سران فتنه همه جا پیچیده است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام علی قابل در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، با دعوت مردم به تقوی الهی و تبریک سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) اظهار کرد: انسان باید با داشته خود بتواند راهی را برود که رضای خداوند متعال در آن نهادینه شود و این نوع حرکت همان جهاد اکبر است که در تمام مراحل زندگی باید رواج پیدا کند.

وی عنوان کرد: باید همه مردم جامعه دعوت خداوند متعال را بپذیریم و از آنچه که ما را نهی کرده، دوری کنیم تا راه رستگاری را به درستی بپیماییم.

امام جمعه موقت قزوین افزود: اگر ترک گناه کنیم خداوند عذابش را از ما دور نگه می‌دارد زیرا بسیاری از امور را خداوند متعال به خود انسان که خلیفةالله بوده، واگذار کرده است.

قابل تصریح کرد: افرادی در دوران مأمون هم بسیار تلاش کردند تا شکاف بین امامت و جامعه ایجاد کنند اما نتوانستند و در ظاهر با امام مدارا و در خفا او را تهدید می‌کردند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به دولتمردان آمریکا در خصوص تحریم‌ها علیه ایران ادامه داد: در حالی که رهبری فرمودند، باید دولتمردان آمریکا مکتوب بنویسند که تمام تحریم‌ها در همان روز امضای برجام لغو خواهد شد و در جایی دیگر هم فرمودند، خود وزیر خارجه گفته که ما نتوانستیم برخی خطوط قرمز مورد رهبری را رعایت کنیم و دلیل آن هم عجله بود.

ننگ برجام هرچه زودتر برچیده شود

قابل مطرح کرد: تیم هسته‌ای برای به سرانجام رساندن این مذاکرات تلاش کردند اما نتوانستند راه‌های نفوذ و سوءاستفاده دشمنان را ببندند و حال بی‌انصافی است که در برابر ولی امر مسلمین این‌گونه و به ناحق سخن می‌گویند.

وی یادآور شد: وقتی به تیم هسته‌ای اعتراض شد رهبری فرمودند، توهین نکنید اینها فرزندان ما هستند اما حال که برجام به نتیجه نرسیده انصاف را باید رعایت کنند و هرچه زودتر ننگ برجام برچیده شود چراکه همانند حیوان لنگی است که بار خود را نمی‌تواند به سرانجام برساند و در این میان هم رئیس جمهور جدید آمریکا میزان بدهی‌های آمریکا را اعلام کرد و انتظار از گرگ داشتن کار اشتباهی است.

امام جمعه موقت قزوین مطرح کرد: نخست وزیر انگلیس با تمام بی‌شرمی با کشور‌های عرب دیدار می‌کند و می‌گوید ما حاضر هستیم با شما برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه هسته‌ای و اتمی ایران همکاری کنیم.

قابل خاطرنشان کرد: وقتی جبهه مقاومت در سوریه به پیروزی نزدیک شده غربی‌ها به آب و آتش می‌زنند تا تروریست‌ها را در حلب نگه‌ دارند و یک مزاحم برای سوریه درست کنند تا از سوی دیگر مزاحم اسرائیل نشود.

وی با اشاره به اینکه فردا سالروز بیانیه حقوق بشر است، عنوان کرد: 18 کشور عربی بر سر زنان، کودکان و مردمان بی‌دفاع یمن و سوریه عراق بمب می‌ریزند و غربی‌ها بر حقوق بشر ظلم و جنایت می‌کنند حتی دختر پادشاه امارات هم به این کار آن‌ها معترض بوده است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: سران فتنه مردگانی هستند که بوی تعفن آن‌ها همه جا پیچیده و مشام مردم را آزار می‌دهد و دیگر نمی‌توان آنان را زنده کرد و ظلمی را که به نظام و انقلاب کردند، هرگز فراموش نمی‌کنیم.
انتهای پیام/2002

منبع: فارس قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان