۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مدیرعامل جدید ستاد مردمی دیه استان قزوین منصوب شد
کد خبر: ۲۱۹۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۸ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

از سوی هیات مدیره ستاد دیه کل کشور؛

مدیرعامل جدید ستاد مردمی دیه استان قزوین منصوب شد

از سوی رییس هیات مدیره ستاد دیه کل کشور، ابوالفضل حسینی مرادآبادی به عنوان مدیر عامل جدید ستاد مردمی دیه استان قزوین منصوب شد.

مدیرعامل جدید ستاد مردمی دیه استان قزوین منصوب شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، طی حکمی از سوی سید علاء میرمحمد صادقی، رییس هیات مدیره ستاد دیه کل کشور، ابوالفضل حسینی مرادآبادی، رییس سابق زندان شهرستان بویین زهرا به عنوان مدیر عامل جدید ستاد مردمی دیه این استان منصوب و مشغول به کار شد.

در این حکم، میرمحمد صادقی با اشاره به مصوبه هیئت مدیره و موافقت مسئولین قضایی استان، ابوالفضل حسینی مرادآبادی را به عنوان مدیر عامل جدید این ستاد در قزوین منصوب کرده است.

وی در حکم انتصاب حسینی مرادآبادی، با اشاره به ضرورت توسعه تعاملات با نهادهای مردمی و تشکلهای اقتصادی و صنعتی، بر ضرورت استفاده از ظرفیت ها در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند درون زندانها و آزاد سازی آنان تأکید کرده است.

در مراسم تودیع و معارفه رییس زندان شهرستان بویین زهرا، محمد پیرویسی معاون اداری و مالی اداره کل زندان های استان قزوین با تاکید بر ضرورت تعامل مدیر عامل ستاد با هئیت مدیره، گفت: ستاد دیه مجموعه ای است که برای رضای خداوند و احیای نفوس و صیانت از عزت انسانهایی فعالیت می کند که به صورت غیر عمد مرتکب جرمی شده اند و جای آنها در زندان ها نیست و جز خداوند حامی و پناهی ندارند.

وی با بیان اینکه کار ستاد دیه خدمت بی ادعا و خالصانه ای به خلق خداست، افزود: افتخار کار در ستاد دیه یک فرصت خدمت است که امیدوارم مدیر عامل جدید نیز در تحقق مسئولیت خطیری که به وی سپرده شده است موفق باشند.

مدیرعامل جدید ستاد دیه استان قزوین نیز در این مراسم گفت: اساس فعالیت ستاد دیه همواره بر مبنای همکاری و تعامل با اداره زندان‌ها بوده و بدون شک ارتباط زندان و ستاددیه در کاهش جمعیت کیفری هدف مشترکی است که برای رسیدن به آن باید هماهنگی و ارتباط بیشتری بین این دو مجموعه برقرار گردد.

مرادآبادی در ادامه افزود: ستاد دیه به عنوان بازوی توانمند زندانها ضمن کاهش ورودی زندانیان جرایم غیر عمد می‌تواند از گرفتاری بسیاری از زنان و جوانان خانواده‌های در معرض تهدید زندانیان جرائم غیرعمد جلوگیری کرده و بالتبع در سلامت اجتماعی بیش از پیش اثرگذار باشد.

حسینی مرادآبادی ادامه داد: با کمک مددکاران زندانها و در سایه هم افزایی بیشتر با نمایندگان ستاد دیه، از بدو ورود یک مددجو  به زندان، وضعیت کامل او جهت استحقاق و نیازمندی شخص یاد شده ارزیابی شده و بلافاصله در صورت احراز شرایط کمک جهت دریافت تسهیلات و قرار گرفتن در فرآیند آزادی نتیجه گزارشات در اختیار ستاد دیه قرار می‌گیرد.

وی  در پایان گفت: هنوز زندان نتوانسته از ظرفیت کامل ستاد دیه استفاده نماید که در این زمینه امیدوارم با برگزاری جلسات پیوسته موانع پیش رو برطرف شده تا زندانهای این استان بتوانند از همه ظرفیت ستاد در جهت حبس زدایی و کاهش جمعیت زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان