۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پرچم مقدس جمکران بر فراز برج میلاد
کد خبر: ۲۱۹۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۸ ساعت: ۹:۰ ↗ لینک کوتاه

در نهم ربیع‌الاول؛

پرچم مقدس جمکران بر فراز برج میلاد

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجدجمکران گفت: پرچم مسجد مقدس جمکران عصر نهم ربیع‌الاول با حضور خادمان بر فراز برج میلاد به اهتزاز درمی‌آید.

پرچم مقدس جمکران بر فراز برج میلاد
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ، صدوقی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران از اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران در بعدازظهر روز نهم ربیع‌الاول با حضور خادمان مسجد مقدس جمکران بر فراز برج میلاد خبر داد.
پرچم مقدس جمکران بر فراز برج میلاد

صدوقی با اشاره به برنامه‌های مدیریت آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد جمکران در ایام نهم ربیع الاول گفت: با توجه به اهمیت کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تأثیر بسیار آن‌ها در موضوعات مختلف، آفرینش‌های هنری اجرای چنین برنامه‌هایی را به‌‌منظور ترویج و توسعه مهدویت در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه مترو تهران از ظرفیت بالایی در زمینه تبلیغی و رسانه‌ای برخوردار است، افزود: تفاهم‌نامه‌ای با معاونت فرهنگی اجتماعی مترو تهران با رویکرد افزایش تبلیغات فرهنگی و رسانه‌ای در‌حال انعقاد است که نقش‌مؤثری در ترویج مهدویت در مکان‌های پرترددی چون مترو تهران دارد.

مدیر آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد جمکران رویکرد معاونت فرهنگی این مکان مقدس را گسترش پیام مهدویت با زبان هنر برشمرد و گفت: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های متعددی را به‌مناسب ماه ربیع در نظر گرفته است که نصب پوسترهایی از اقشار مختلف جامعه با عنوان «من با امام زمانم عهد می‌بندم» در مترو تهران از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: عکس طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان، صنعتگران و دیگر اقشار جامعه در این پوسترها چاپ‌شده است که از 9 تا 17 ربیع‌الاول در تمامی ایستگاه‌ها و واگن‌های مترو تهران نصب می‌شود.

صدوقی راه‌اندازی نمایشگاه در ایستگاه حضرت ولی‌عصر(عج) را مورد اشاره قرار داد و گفت: نگارخانه این ایستگاه به عکس‌های فاخر مسجد مقدس جمکران مزین شده است و مردم می‌توانند در 9 و 10 ربیع‌الاول از این نمایشگاه با نام «بیعت من و او» بازدید کنند.

وی اهتزاز پرچم مسجد مقدس جمکران  بر بالای برج میلاد تهران را از دیگر برنامه‌های این مکان مقدس برشمرد و اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با برج میلاد تهران، پرچم مسجد مقدس جمکران در بعد از ظهر روز نهم ربیع‌الاول به‌‌صورت همزمان با پخش زیارت آل یس، توسط تعدادی از خادمان این مکان مقدس بر فراز بام برج میلاد به اهتزاز درمی‌آید.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان