۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اگر خط لوله نفت از داخل شهر انتقال داده نشود فاجعه آن غیرقابل تصور است
کد خبر: ۲۱۹۰۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۷ ساعت: ۱۶:۶ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

اگر خط لوله نفت از داخل شهر انتقال داده نشود فاجعه آن غیرقابل تصور است

نماینده قزوین در مجلس ابراز کرد: خط لوله نفت از مرکز شهر عبور کرده و بیش از ۵۰ سال قدمت دارد که با پوسیدگی مواجه شده و اگر منتقل نشود فاجعه ان غیرقابل تصور است.

اگر خط لوله نفت از داخل شهر انتقال داده نشود فاجعه آن غیرقابل تصور است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین که در سالن باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه دعوت از اعضای کمیسیون عمرانی مجلس تدوین برنامه ششم توسعه کشور و بررسی بودجه در مجلس است که تا دو هفته دیگر انجام می شود و می‌توان از حضور دوستان استفاده کرد.
وی در ادامه افزود: هدف ما از حضور اعضای کمیسیون عمران در قزوین این بود به طور میدانی از وضعیت و مشکلات استات مطلع شوند تا در تعیین بودجه این موارد مدنظر قرار بگیرد.
این نماینده مجلس بیان کرد: اعضای کمیسیون عمرانی امروز از ابتدای صبح با حضور در استان از حوزه های مربوط به اب، راه و مدیریت شهری بازدید داشتند و امیدوارم با درجریان قرار گرفتن نمایندگان از مشکلات استان بتوانیم در کمیسیون عمران و کمیسیون بودجه و تلفیق بهره مند شویم.
وی ادامه داد: استان قزوین در حوزه تامین اب شهری مشکلات فراوانی دارد دشت قزوین به فرموده رهبر معظم انقلاب دشت بی بدیل است که ظرفیت ارتزاق 300 میلیون نفر را دارد.
محمدی اضافه کرد: در حوزه تامین آب روستایی و تصفیه خانه های فاضلاب با مشکلات روبرو هستیم، راههای روستایی و ایجاد قطار سریع السیر و انتقال خط لوله نفت از مرکز شهر باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: خط لوله نفت بیش از 50 سال است که از مرکز شهر می گذرد و با پوسیدگی مواجه است و اگر به بیرون شهر منتقل نشود باعث فاجعه خواهد شد.
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: با توجه به اینکه قزوبن بالاترین آثار میراث فرهنگی در کشور را دارد اما بودجه میراث فرهنگی ضعیف است و نیازمند توحه به این حوزه در برنامه بودجه بندی سال جاری است.
وی در پایان تاکید کرد: بخش خصوصی آمادگی ساخت بیمارستان 700 تختخوابی استان را دارد اما تعیین ردیف بودجه ابتدایی برای عملیاتی شدن ان نیاز است که امیدواریم تحقق یابد.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان