۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین در آغاز درمان سلیمی با او اتمام حجت کردیم/ مسئولان وزارت گفتند بهداد به ریو نمی‌رسد
کد خبر: ۲۱۸۹۶۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

در آغاز درمان سلیمی با او اتمام حجت کردیم/ مسئولان وزارت گفتند بهداد به ریو نمی‌رسد

پزشک معالج بهداد سلیمی گفت: در آغاز درمان بهدا سلیمی با او اتمام حجت کردیم که کار سنگینی پیش رو است و تعطیلی و استراحت نداریم.

در آغاز درمان سلیمی با او اتمام حجت کردیم/ مسئولان وزارت گفتند بهداد به ریو نمی‌رسد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، مراسم تقدیر از تیم پزشکی و عوامل دست اندرکار در آماده سازی بهداد سلیمی برای موفقیت در بازی های المپیک 2016 ریو امروز چهارشنبه (17 آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور روسای فدراسیون وزنه برداری و پزشکی – ورزشی و جمعی از پیشکسوتان وزنه برداری برگزار شد.
دکتر امین نوروزی در این برنامه اظهار داشت: از اول آذرماه سال گذشته استارت کار زده شد. قبل از آن بهداد را ندیده بودم، اما همان روز با وی اتمام حجت کردیم که کار ما سنگین است و روز استراحت و تعطیل نداریم، چون مرداد ماه باید در المپیک وزنه بزند.

وی ادامه داد: برعهده گرفتن درمان بهداد سلیمی کار سخت و سنگینی بود، چرا که از یک طرف آینده این ورزشکار و از سوی دیگر حیثیت جامعه پزشکی به خصوص بخش ارتوپدی در میان بود.

پزشک معالج بهداد سلیمی گفت: از دست اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم که پس از سال‌ها زحمات یک تیم پزشکی دیده شد. در این سال‌ها که در این حرفه فعالیت می‌کنم حتی یک نفر از کارهای ما تشکر نکرد. حتی ان زمان که بهداد مصدوم شد، برخی از مسئولان بلند پایه وزارت ورزش با ما تماس گرفتند و گفتند بهداد به المپیک نمی‌رسد، اما امید خود را از دست ندایم و سخت کار کردیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان