۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین کسب رتبه عالی آموزش و پرورش قزوین در پروژه مهر
کد خبر: ۲۱۸۹۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۷ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش قزوین در پروژه مهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از کسب رتبه عالی در اجرای پروژه مهر سال جاری توسط آموزش و پرورش استان خبر داد.

کسب رتبه عالی آموزش و پرورش قزوین در پروژه مهر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز در جلسه شورای معاونین که در سالن جلسات این اداره برگزار شد؛ با اشاره به اجرای پروژه مهر سال جاری اظهار کرد: آموزش و پرورش استان در اجرای پروژه مهر سال 1395 توانست در ردیف استان‌های عالی قرار گیرد.

وی افزود: براساس ارزیابی ناظرین وزارت آموزش و پرورش در خصوص فعالیت‌های پروژه مهر امسال، آموزش و پرروش استان قزوین با کسب 93.73 امتیاز از مجموع 100 امتیاز توانست در جمع 12 استان رتبه عالی کشور قرار بگیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در بررسی چهار ساله عملکرد پروژه مهر، امتیاز استان قزوین از رشد 9.4 برخوردار بوده است که بدین وسیله از زحمات همکاران محترم در نواحی، مناطق و استان تشکر و قدردانی می‌شود.

این مسئول در ادامه از کسب 5 رتبه برتر در ارزیابی کشوری طرح تعالی مدیریت، توسط مدارس استان خبر داد و گفت: مدارس استان قزوین در ارزیابی مرحله کشوری طرح تعالی مدیریت توانستند 5 رتبه برتر کسب کنند.

وی افزود: در حوزه آموزش و پرورش ناحیه دو قزوین، دبیرستان حاجی بهرامی رتبه ممتاز و دییرستان عصمت، رتبه موفق را در ارزیابی مرحله کشوری طرح تعالی مدیریت مدارس، کسب کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: در حوزه آموزش و پروش ناحیه یک قزوین نیز دبیرستان اندیشه سبز و دبستان لوازم خانگی پارس، هر دو واحد آموزشی رتبه موفق را کسب کردند، همچنین در حوزه آموزش و پرورش شهرستان البرز هم دبیرستان فطرت رتبه موفق را کسب کرد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان