۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برجام معجزه الهی در افشای خوی استکباری آمریکا برای دانشجویان بود
کد خبر: ۲۱۸۸۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۷ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

سردار اهوازیان:

برجام معجزه الهی در افشای خوی استکباری آمریکا برای دانشجویان بود

سردار اهوازیان عنوان کرد: برخی می گویند برجام معجزه الهی بود از نظر ماهم برجام معجزه الهی در افشای خوی استکباری آمریکا برای جوانان و دانشجویان بوده است.

 برجام معجزه الهی در افشای خوی استکباری آمریکا برای دانشجویان بود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، سردار اهوازیان در همایش گرامیداشت روز دانشجو دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر ضمن تبریک روز دانشجو گفت: جا دارد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو یادی کنیم از شهید دانشجو حسین علم الهدی که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: در اوایل روزهای جنگ شهید حسین علم الهدی به جبهه جنگ وارد شد و فقط صد روز در این جبهه‌ها حضور داشت؛ ولی امروز مزار این شهید دانشجو در طی سال ۶ میلیون زائر دارد.

این کارشناس عالی جبهه مقاومت گفت: آن روزها در اوایل جنگ حسین علم الهدی دانشگاه را رها کرد و به جبهه‌های جنگ آمد و در منطقه غرب خوزستان مستقر گردید و درخواست کرد تا یک شخص آشنا به جغرافیایی منطقه را به او معرفی نمایند که یک قاچاقچی سابقه دار را به او معرفی کردند.

وی ادامه داد: این شخص قاچاقچی نزدیک به یک ماه در کنار حسین علم الهدی بود و بعد از مدت این کارش تمام شد به او گفت شد که دیگر نیازی به او نیست که سپس آن شخص خواهش کرد که به او اجازه حضور در کنار شهید علم الهدی را بدهند و او تا آخر در کنار این شهید ماند تا به فیض شهادت نائل آمد.

سردار اهوازیان تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی دانشجویان بسیار زیادی حضور داشتند از جمله سردار علی هاشمی که دانشجو رشته پزشکی بود که می‌آید و در جنگ قرارگاه به کلی سری نصر را راه اندازی می‌کند که همین قرارگاه امروز تبدیل به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده است.

این مستشار نظامی ایران در عراق و سوریه گفت: ما در روزهای نخست جنگ به سختی در خرمشهر مقاومت کردیم و با وجود جمعیت ۳۶ میلیون نفری کشور در آن روزها تنها ۶۰۰ نفر در این منطقه حضور داشتند.امروز نیز وضعیت کشور به همین صورت است.

وی افزود: امروز می‌شنویم برخی می‌گویند ما نیازی به نیروهای نظامی نداریم، ارتش و سپاه و بسیج نمی‌خواهیم معلوم است این آقایان حساب‌هایشان پر است و هتل هایشان در ایتالیا آماده پذیرایی شده است.

سردار اهوازیان گفت: به ما می‌گویند بی سواد هستیم و نمی‌فهمیم چه می‌گوییم بله ما بی سوادیم چرا که پرینتر نداریم تا مدارک دکتری را پرینت بگیریم.

وی ادامه داد: ما باید مواظب افرادی که خانواده آنها در کشورهای غربی هستند باشیم چرا که آنها تعلقی به این آب و خاک نخواهند داشت.

کارشناس ارشد جبهه مقاومت تصریح کرد: هم اکنون ۱۱۶ کشور آمده اند به کمک داعش و تلاش آنها نه برای عراق و سوریه بلکه برای تصرف ایران است این گرگ‌های بی صفت وهابی آمده اند انتقام شمشیر امیرالمؤمنین(ع)را از شیعیان و ایرانیان بگیرند.

وی در پایان افزود: برخی می‌گویند برجام معجزه الهی بود از نظر ماهم برجام معجزه الهی بود در افشای خوی استکباری آمریکا برای جوانان و دانشجویان بوده است.
انتهای پیام/2002
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان