۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین باقری; با استرس تیر‌ها را شلیک کردم/حقوق فدراسیون پول بنزینم هم نمی‌شود
کد خبر: ۲۱۸۸۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

باقری; با استرس تیر‌ها را شلیک کردم/حقوق فدراسیون پول بنزینم هم نمی‌شود

ملی‌پوش تیراندازی ایران می‌گوید در مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خوبی نداشته و آماده نبوده است.

باقری; با استرس تیر‌ها را شلیک کردم/حقوق فدراسیون پول بنزینم هم نمی‌شود

حسین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ،‌ درباره ناکامی‌اش در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران، گفت: من تازه لباس‌هایم را تغییر داده‌ام. این مسابقات نخستین مسابقه رسمی من بود، چالش داشتم، اما باید از جایی شروع می‌کردم. آمادگی که می‌خواستم نداشتم و استرسم در فینال هم زیاد بود.

وی در پاسخ به این سوال که شما شروع خوبی داشتید، اما در ادامه نتوانستید کارتان را ادامه دهید، خاطرنشان کرد: از همان ابتدا شرایط خوبی نداشتم. تکان داشتم و در همان لحظه هم تیرها را شلیک کردم که خوب شد، اما وقتی استرسم زیاد شد دیدم اوضاع خراب است چون به آمادگی نرسیده بودم.

* 6 ماه طول کشید تا به وضعیت قبل برگردم

طلایی ایران در مسابقات جهانی باکو در پاسخ به این سوال که بعد از بازگشت از مسابقات فینال فینالیست‌ها تمرینی داشتی یا خیر، اظهار داشت: تمرین داشتم، اما در مسابقه‌ای شرکت نکردم. 2 سال پیش که لباسم را تغییر دادم 6 ماه طول کشید تا به شرایط قبلی برگردم. من تغییرات عمده دیگری هم داشتم از جمله در حالت‌گیری‌ها. البته با مربیانم صحبت کردم و گفتند این تغییرات مثبت است.

وی درباره سطح مسابقاتی قهرمانی آسیا در تهران گفت: در کل بد نبود. هند ترکیب اصلی خودش را نداشت، اما ژاپن تیم اصلی‌اش را آورده بود. چین هم یکی از قدرت‌هاست. این تیم ورزشکاری داشت که برای نخستین بار در مسابقات شرکت می‌کرد و مدال هم گرفت. تا جایی که می‌دانم مسابقه انتخابی در چین حتی از المپیک و مسابقات جهانی سخت‌تر است چرا که تیراندازان زیادی در این کشور هستند که با بهترین امکانات تمرین می‌کنند. برای اولین بار بود که مردان ما در مسابقات آسیایی مدال نمی‌گرفتند.

* هر کاری می‌کنم تا به المپیک بروم

باقری در پاسخ به این سوال که با توجه به مدال‌هایی که کسب کرده‌ای این امیدواری وجود دارد تا شما هم بتوانید در المپیک بعدی حضور داشته باشید، گفت: من هزینه زیادی برای لباسم کردم و همه آن را خودم پرداخت کردم. این تغییرات به خاطر این است که برای 4 سال بعد آماده شوم. هر کاری لازم باشد انجام می‌دهم تا در المپیک توکیو شرکت کنم.

دارنده مدال برنز فینال فینالیست‌ها در سال 2016 همچنین در پاسخ به این سوال که فدراسیون تیراندازی همیشه مشکلات مالی را سر راه داشته این موضوع مانعی برای رسیدن شما به اهداف‌تان نیست، یادآور شد: ما همیشه خواهش کرده‌ایم و درخواست داشتیم تا این مشکل حل شود. امیدوار هم هستیم. چون در حال حاضر کارمان سخت است و با مشکلات مالی سخت‌تر هم خواهد شد.

* حقوق فدراسیون پول بنزینم هم نمی‌شود

ملی‌پوش تیراندازی ایران افزود: من از فدراسیون ماهی 300-200 هزار تومان می‌گرفتم که تا یکی دو ماه پیش هم این حقوق را می‌ریختند، اما شنیدم که می‌خواهند این حقوق را قطع کنند. اگرچه پول زیادی نبود و حتی پول بنزینم برای رفتن به تمرینات هم نمی‌شود. البته من نظامی هستم و در لیگ رایگان تیر می‌زنم تا بتوانم در تمرینات شرکت کنم.

باقری درباره مسابقه پیش روی ملی‌پوشان، اظهار داشت: کاپ جهانی اسفندماه در هند برگزار می‌شود، اما نمی‌دانم تمرینات از چه زمانی آغاز می‌شود و اصلا در این مسابقات شرکت می‌کنیم یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان